Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری افغانستان بر لزوم توقف خشونت در این کشور تاکید کرد و گفت: طالبان برای نیامدن به میز مذاکره با دولت، بهانه می‌آورد.

قدس آنلاین: محمد اشرف غنی روز جمعه در نشست مجازی با موسسه امنیتی آسپین درباره تداوم ماموریت زلمی خلیلزاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان افزود: خلیلزاد با رویکرد جدید دولت بایدن ادامه ماموریت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما دو عملکرد متفاوت داریم، من رئیس جمهوری افغانستان هستم و او نماینده یک کشور دیگر. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بهترین شکل همکاری را با دولت جدید داشته باشیم.

رئیس جمهوری افغانستان درباره مبارزه با داعش هم گفت: تروریسم دارای یک اکوسیستم شده است و فقط یک گروه نیست. افغانستان در یک مرکز جغرافیایی بین جنوب آسیا و سایر مناطق قرار گرفته است. ما می خواهیم یک درک مشترک از تهدید تروریسم داشته باشیم نه اینکه درباره آن مبالغه کنیم.

غنی افزود: ما دردستیابی به صلح با طالبان نیازمند یک فرایند تایید شدنی از فعالیت آنها داریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمداشرف غنی طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد

معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و معاون حقوقی، برخی معاونان رئیس‌جمهوری، اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و برگزاری ٨ جلسه سه‌ساعته در روزهای تعطیل رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است. این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • تأسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی