Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از پایگاه لبنانی النشره، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان درباره خطرناک بودن حوادث طرابلس در شمال این کشور هشدار داد.
وی اعلام کرد: همه اعم از دولت پیشبرد امور و دست اندرکاران تشکیل کابینه باید مسئولیت پذیر باشند و در راستای حل مشکلات سیاسی، امنیتی، معیشتی، بهداشتی گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نبیه بری بر ضرورت توجه به دغدغه‌های مردم و پرهیز از بهره بردار سیاسی از مشکلات مردم از سوی برخی تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی افکار شیطانی و صاحب منافع مشکوک در داخل و خارج در راستای تحرکات ناخوشایند و بهره‌برداری سیاسی از اوضاع حرکت می‌کنند.


وی افزود: باید شعله‌های آتش افروخته که به شکل برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود، خاموش شود و حمله به مراکز دولتی و خصوصی متوقف شود. این حملات محکوم است و ارتباطی با ساکنان طرابلس ندارد.
نبیه بری اعلام کرد: زمان آن فرا رسیده است که همه مسئولیت‌پذیر باشند و برای نجات شمال و نجات کشور گام بردارند.آیا در این مسیر حرکت خواهیم کرد یا تماشاگر آتش شعله ور شده در شمال لبنان می‌مانیم. طرابلس به مثابه قلب لبنان است و اگر آتش بگیرد، لبنان باقی نمی‌ماند.

 

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نبیه بری هشدار طرابلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله‌ پهپادی و راکتی به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «المناره» را با پهپاد و راکت‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

المناره علاوه بر مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی، محل تجمع نیروهای گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی نیز است.

حزب الله همچنین اعلام کرد پایگاه «السماقه» در کفرشوبا اشغالی لبنان را با سلاح موشکی هدف قرار داد و دقیقا هدف مورد اصابت قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند