Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:31:12 GMT

تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا در آستانه بهره‌برداری

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۰۰۰۱

تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس‌کل دادگستری فارس و دادستان شیراز به منظور مشاهده روند پیشرفت و ارزیابی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شرق صدرا، با رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز، دیدار کردند.

 حجت الاسلام موسوی در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا، گفت: در دهه فجر، مردم منتظر شنیدن خبرهای خوب هستند و امسال خبر افتتاح تصفیه خانه فاضلاب صدرا، بهترین خبر برای مردم این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر تکمیل زیرساخت‌های شهر صدرا تاکید کرد و افزود: در زمینه اجرای زیرساخت‌ها، آبفا شیراز پیشرفتهای بسیار خوبی داشته است و اجرای این تصفیه خانه خدمت بزرگی به مردم صدرا بوده است.

 رئیس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: قبل از احداث تصفیه‌خانه، مشکلات زیست محیطی در صدرا مطرح بود .

وی از عملکرد خوب، سریع و دقیق آبفا شیراز با وجود کمبود اعتبار و بودجه قدردانی کرد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شیراز  به وعده خود عمل کرد و با افتتاح این تصفیه خانه، قسمت اعظم شهر صدرا از امکان تصفیه بهداشتی فاضلاب برخوردار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی به نقش پر رنگ دستگاه قضایی در اجرای مطالبات مردم در شهر صدرا تاکید کرد و اظهار داشت: دادگستری همکاری لازم برای ساخت تصفیه خانه غرب صدرا، جهت حل مشکل فاضلاب مردم را دارد.  

در این بازدید رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز ضمن تشکر از همراهی و مساعدت شرکت عمران و شهرداری صدرا گفت: تصفیه خانه شرق صدرا برای جمعیتی بالغ بر ۷۸ هزار نفر و ظرفیت ۱۳ هزار متر مکعب تصفیه بهداشتی فاضلاب در شبانه روز پیش بینی شده است.

بهمن بهروزی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در دی مال سال ۹۵  شروع شد و اکنون آماده بهره برداری است که در دهه فجر امسال توسط ریاست جمهوری به وسیله ویدئو کنفرانس افتتاح و به مردم صدرا تقدیم می شود.

وی افزود: وقفه کوتاهی که برای ساخت و تکمیل این تصفیه خانه فاضلاب ایجاد شد، جهت خرید برخی تجهیزات وارداتی در دوران تحریم بود.

 مدیرعامل آبفا شیراز به ایجاد همزمان شبکه جمع آوری فاضلاب در صدرا با اجرای ساخت تصفیه خانه اشاره کرد و افزود: حدود ۶۰۰ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در صدرا پیش بینی شده که ۲۵۰ کیلومتر آن اجرا شده و مابقی در دست انجام است.

وی گفت: مطالعات ساخت تصفیه خانه غرب صدرا انجام شده و در حال پیگیری جهت انجام مناقصه است.

بهروزی به وضعیت آبرسانی به شهر صدرا اشاره کرد و گفت : با اجرای خط دوم آبرسانی به شیراز که بخشی از آن به صدرا اختصاص داده شد،  امسال در شهر صدرا مشکل کمبود آب شرب نداشتیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تصفیه خانه شهر صدرا حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری فارس تصفیه خانه فاضلاب شرق صدرا شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی