Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز جمعه دهم بهمن‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

سارق با ۲۴ فقره سرقت روانه زندان شد

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری یک سارق درون خودرو و کشف ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در داراب، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی، ماموران انتظامی کلانتری "۱۲ برق" داراب موفق شدند یک سارق درون خودرو را دستگیر و آن را برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کنند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۴ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای، تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل باطری، ضبط و باند، فلش، لاستیک و همچنین یک خودرو پژو پارس اوراق شده کشف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: این سارق با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

دستگسری سارق و کشف ۲۱ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: سارق اماکن خصوصی با ۲۱ فقره سرقت روانه زندان شد.

سرهنگ کاووس حبیبی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان "شیراز"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراکاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف فلزیاب قاچاق در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف یک دستگاه فلزیاب قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان کرد: ماموران کلانتری "بهمن" شهرستان آباده روز گذشته حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ال ۹۰ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک دستگاه فلزیاب قاچاق کشف شد، عنوان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: برخورد قاطع با قاچاقچیان در دستور کار انتظامی این فرماندهی است.

سرقت پراید در اصفهان و کشف در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف یک دستگاه پراید سرقتی در نتیجه اجرای طرح مبارزه با سرقت خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی افزود: روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان آباده هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک سواری پراید با ۲ سرنشین که در کنار خیابان پارک بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از استعلام از مرکز پیام، متوجه شدند که خودرو پراید دارای سابقه سرقت از استان "اصفهان-شهررضا" را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه دراین خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند، از شهروندان خواست توصیه و هشدار‌های پلیسی را مدنظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: ماموران انتظامی لارستان در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق، طی گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۲۵۰ سی سی بدون پلاک که در حال تردد بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد موتورسیکلت قاچاق می‌باشد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و موارد مشابه بلافاصله مراتب به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۳۰ فقره انواع سرقت

فرمانده انتظامی ممسنی از شناسایی و دستگیری ۲ سارق و کشف ۳۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: طرح ضربتی پلیس با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجارشکنان با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

او افزود: در همین راستا ماموران طی ۷۲ ساعت اخیر پس از شناسایی منازل و پاتوق‌های تعدادی از سارقان، با اکیپ‌های جداگانه و در طرح‌های ضربتی اقدام به بازرسی از این مکان‌ها کردند و موفق شدند ۲ نفر سارق را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، درون خودرو و سایر سرقت‌ها اقرار کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سواری پژو حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک سواری پژو ۴۰۵ و کشف ۷۲ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام بیان کرد: ماموران انتظامی "فسا" در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک سواری پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه با توجه به کوهستانی بودن منطقه راننده با به جا گذاشتن خودرو متواری و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد، گفت: در بازرسی از سواری ۴۰۵، ۷۲ کیلو تریاک کشف شد.

سواری پژو با ۲ میلیارد قاچاق در دام پلیس کوه چنار

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان "کوه چنار"، محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی کوه چنار بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محور "قائمیه-بوشهر"، به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ لطف‌الله محمدی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۴۸ عدد لوله گریس، یک هزار و ۱۰۵ عدد آچار دستی، ۹۰ عدد سیم چین و ۵۴۰ عدد تراز بنایی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند،  تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی شهرستان خبر تحویل مراجع قضائی انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی ماموران انتظامی کارشناسان ارزش ۲ میلیارد ریال روانه زندان شد شهرستان آباده خصوص یک ۲۴ فقره سرقت نفر دستگیر ریال برآورد اماکن خصوصی یک سواری درون خودرو یک دستگاه سواری پژو قضائی شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد