Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:58:23 GMT

خواننده «خلبانان، ملوانان» درگذشت/ مرگ بر اثر تصادف

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۰۲۳۳

خواننده «خلبانان، ملوانان» درگذشت/ مرگ بر اثر تصادف

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید نجفی ازخوانندگان پیشکسوت موسیقی پاپ آذربایجان روز جمعه دهم بهمن ماه بر اثر دار فانی را وداع گفت.

رضا رشید پور تهیه کننده و مجری در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: جمشید نجفی عزیز خالق ترانه‌های ماندگار ساعاتی پیش درگذشت. بسیاری از مردم این مرد نازنین را با اثر کم‌نظیر خلبانان..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوانان می‌شناختند. مرد نجیب و دوست داشتنی. همین چند هفته قبل به بهانه‌ای از ایشان در برنامه تلویزیونی یاد کردم بلافاصله با مهربانی و تواضع برایم پیام فرستاد. در دلم قربانش رفتم و دلم برایش لرزید. مرد صبور. مرد بزرگ.

خبر فوتشان را خواهر ایشان برای من رساند. دیشب در اثر تصادف رانندگی حین عبور از خیابان در شهر ری مصدوم و به بیمارستان منتقل شدهه و امروز صبح (جمعه دهم بهمن) در گذشته‌اند.

به جامعه هنری به ویژه مخاطبان آذری آثار ایشان و بالاخص خانواده داغدیده اش تسلیت عرض می‌کنم. پرواز کن … پرواز کن… فرشته حق یارت باد… الله نگهدارت باد»

جمشید نجفی از خوانندگان پیشکسوت موسیقی آذربایجان بود که طی دهه‌های اخیر آثار و ترانه‌های ماندگاری را به زبان آذری در دسترس مخاطبان قرار داده است که از آن جمله می‌توان به ترانه ماندگار «خلبانان.. ملوانان» به آهنگسازی بابک رادمنش اشاره کرد. این هنرمند مراغه‌ای طی سال‌های اخیر در شهر تهران ساکن بود.

«آخشاملار»، «رنگ شب»، «گلدی بابا»، «نی نیم»، «گجه لر» از جمله آلبوم‌هایی هستند که از این خواننده در دسترس شنوندگان قرار گرفته‌اند.

کد خبر 5133827 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی موسیقی پاپ درگذشت چهره ها سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها رادیو سال نوای موسیقی ایران جشنواره فیلم فجر موزه هنرهای معاصر تهران ویروس کرونا جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد

معاون بازاریابی روبیکا از راه‌اندازی ۱۰ سرویس جدید در حوزه‌های سفارش آنلاین خدمات، فروش بلیت و ... در سال جاری خبر داد.

اخیرا کمپین تبلیغاتی جدید روبیکا با شعارهای «من با روبیکا فیلم و سریال می‌بینم»، «من با روبیکا تماس صوتی و تصویری می‌گیرم»، «من با روبیکا آموزش می‌بینم» و ... فعالیت خود را آغاز کرده است. امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا، در گفت ‏وگو با فرارو این کمپین را پیش‌درآمدی برای ورود این سوپراپلیکیشن به یک دوره جدید دانست.

نجفی در این باره گفت: «کمپین زندگی دیجیتال با روبیکا قصد دارد که سرویس‌های مختلف این سوپراپلیکیشن را به مردم معرفی کند. پیش از این بسیاری روبیکا را فقط به‌عنوان یک پیام‌رسان یا سرویس پخش فیلم و سریال می‌شناختند، در حالی که سرویس فروشگاه، سرویس آموزش، سرویس کسب درآمد، سرویس روبینو و سرویس بازی از دیگر سرویس‌های فعال روبیکا هستند».

معاون بازاریابی روبیکا در ادامه با اشاره به برنامه‌های این سوپراپلیکیشن در آینده، گفت: «این کمپین آغازی است برای دوره جدید روبیکا؛ دوره‌‌ای که در آن روبیکا قصد دارد پا را فراتر گذاشته و به بیش از ۱۰ حوزه‌‌ جدید ورود کند.»

وی در ادامه افزود: «روبیکا قصد دارد به زودی سرویس‌های خود را در حوزه کسب‌وکارهایی مانند سفارش غذا، سفر، بلیت‌های امور فرهنگی و تفریحی، فینتک، شارژ اینترنت و ... رونمایی کند».

نجفی در پایان با بیان این موضوع که روبیکا ۵ تا 10 درصد سهم بازار این حوزه‌ها را هدف قرار داده است، گفت: «توسعه کسب‌وکار روبیکا در سال ۱۴۰۳ برای اکوسیستم دیجیتال و جامعه بسیار هیجان‏انگیز خواهد بود. برای ما بسیار مهم است که در آینده‌ی نزدیک بتوانیم به اصلی‌ترین اهداف خود یعنی عدالت اجتماعی و جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش دست پیدا کنیم.»

دیگر خبرها

  • «آدرخش و رقص فانتوم‌ها» در نمایشگاه کتاب طنین می‌اندازد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت