Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبانی گفت: شهدایی همانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی موفق و دست یافتنی برای همه ما و جوانان هستند تا بتوانیم جوانانی انقلابی تربیت کرده و بسترساز و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

«مجید رضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین برنامه های دهه فجر اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی الهی است و باید بر همین اساس و در همین مسیر ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 فرمانده سپاه ناحیه نکا با اعلام اینکه در سال دوم گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و باید در بزرگداشت این ایام تلاش شود، افزود: انقلاب ما در اندیشه ناب امام راحل نهادینه است و انقلاب ما در گام دوم با تاسی از مکتب حسینی و شناخت این مکتب به راه خود ادامه می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه در دوران حدود یکسال گذشته کرونا، اقشار مختلف مردم برای مقابله با این ویروس کرونا میدان داری کردند، خاطر نشان کرد: یکسال در فضای کرونایی تمریم و تبیین کردیم و اکنون در دهه فجر انقلاب تلاش داریم تا اجرای برنامه های مجازی در اولیوت مهم برای مقابله با ویروس منحوس کرونا باشد.

 

شعبانی گفت: شهدایی همانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی موفق و دست یافتنی برای همه ما و جوانان هستند تا بتوانیم جوانانی انقلابی تربیت کرده و بسترساز و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا تصریح کرد: امروز در چهل و دومین بهار انقلاب نیازمند توجه بیشتر به ارزش ها و قرار گرفتن در مسیر انقلاب هستیم و نباید از مسیر انقلاب و انقلابی گری خارج شویم.

 

وی همچنین با گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) افزود: این بانوی بزرگ اسلام الگوی مناسب زن اسلامی بوده و زنان جامعه ما تربیت یافتگان مکتب فاطمی هستند و به همین مناسبت در روز میلاد حضرت زهرا(س) برنامه های مختلفی در نکا همچون رژه خودرویی بانوان محجبه، نشست های بصیرتی و روشنگری، بازدید علمی از نیروگاه شهید سلیمی و فضاسازی در پایگاههای مقاومت بسیج در دستور کار است.

 

شعبانی با اشاره به برگزاری 60 عنوان برنامه و 800 فعالیت در محلات شهری و روستایی نکا در دهه فجر امسال یادآور شد: برپایی ایستگاه های فرهنگی و سلامت، توزیع بسته های معیشتی و اجرای رزمایش کمک مومنانه، گشت رضویون و ایست بازرسی محلات، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اجرای برنامه های بصیرتی و رزمایش الی بیت المقدس، پویش تهیه تبلت برای دانش آموزان محروم، تجلیل از خادمان سلامت و راه اندازی کاروان انقلاب از جمله این برنامه هاست.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت