Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیادت گفت: به حول و قوه الهی اخراج آمریکایی ها از منطقه خاورمیانه حتمی و شکست همه جانبه آنها قطعی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» ظهر امروز (10بهمن ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پاتاوه با اشاره به احادیثی از ائمه معصومین (ع)، اظهار کرد: کسی که باطنش با ظاهرش ناسازگار باشد، منافق است هرکس می خواهد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه پاتاوه گفت: منافق با زبانش مردم را خوشحال می کند و با دل و عملش زیان می رساند، لذا این اعمال نشانه بی تقوایی و نفاق است.

 

وی به حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه «بدترین مردم کسی است که دو رو و دو زبان باشد، اشاره کرد و ادامه داد: به فرموده پیامبر اسلام (ص) «هرکس در دنیا دو رو و دو زبان باشد، روز قیامت می آید در حالی که دو رو از آتش دارد، دو رو و دو زبان محشور می شود در صورتی که زبانی از پشت سر و زبانی از پیش رو دارد و از هر زبان شعله آتش زبانه می کشد تا همه بدن او را فرا گیرد».

 

حجت الاسلام سیادت با بیان اینکه از بدترین خصلت ها و صفت ها دو رویی و دوزبانی است و با مردم برخوردی دوگانه داشتن است، گفت: به این معنا که در حضور شخص مومن از او تعریف کند و از کمالات و خوبی هایش بگوید، اما پشت سر و در غیاب از او بدگویی کند و عیب ها و زشتی هایش را برای دیگران بیان کند.

 

امام جمعه پاتاوه در بخش دیگری از خطبه ها به گام های بلند مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات اقتصادی در بودجه سال آینده اشاره کرد و یادآور شد: 30 مصوبه مهم و تاثیرگذار در کمیسیون تلفیق به نفع مردم در لایحه بودجه در چند محور اساسی از جمله افزایش درآمد و کاهش هزینه دولت با حذف رانت گروه های خاص (ارز 4200 تومانی)، سایر کالاهای اساسی، حمایت از تولید داخلی و کاهش واردات کالاهای غیر ضروری پیش بینی شده است.

 

وی حذف معافیت مالیاتی انتشارات کمک درسی موسسات کنکوری را از دیگر محورها دانست و و خاطرنشان کرد: افزایش درآمدهای مالیاتی بدون ایجاد فشار به مردم و حمایت از معیشت مردم و بخش تولید، کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی و همچنین افزایش شفافیت بودجه از جمله این محورها است.

 

حجت الاسلام سیادت از لسان امامین انقلاب در همین راستا، افزود: اقتصاد آزاد سخن غربی ها است و ما  در پی غربی ها نیستیم، بنابر اقتضای جامعه و نظام خود مشی صحیح اسلامی را دنبال می کنیم.

 

خطیب جمعه پاتاوه در بخش دیگری از سخنان خود، سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن  را تبریک گفت و به سخن امام (ره) گریزی زد و یادآور شد: مع الاسف زن در دو مرحله مظلوم بوده، یکی در زمان جاهلیت که زن را مثل حیوانات بلکه پایین تر از او شمردند و دیگری در دوره پهلوی به اسم آزادی زنان به آنها ظلم می کردند.

 

وی در بخش دوم خطبه سیاسی به حملات پهبادی و موشکی انصارالله یمن به مواضع عربستان و متجاوزین اشاره و اظهار کرد: این حملات بازتاب جهانی به دنبال داشته از جمله به دلیل انتقام خون شهدای انفجارهای تروریستی بغداد که دو نفر از اتباع سعودی عامل آن بودند و برای نخستین بار یک موشک کروز توسط سامانه پاتریوت شلیک شد.

 

حجت الاسلام سیادت تاکید کرد: به حول و قوه الهی اخراج آمریکایی ها از منطقه خاورمیانه حتمی و شکست همه جانبه آنها قطعی خواهد بود.

 

امام جمعه پاتاوه پیام راهبردی این حمله را برای بازیگران منطقه و فرا منطقه ای دوره پایان یافتن مصونیت اقدامات خرابکارانه برای دولت های عربی حاشیه خلیج فارس برشمرد.

 

وی در پایان گفت: دام فریب بایدن برای تغییر محاسبات ایران به معنای جلوگیری ایران از دستیابی به تسلیحات هسته ای و مهار تاثیر سیاست منطقه ای ایران که در حال آسیب رساندن به منافع آمریکا بوده و همچنین کاهش تنش های منطقه ای که بر تبانی و رقابت نیابتی در خاورمیانه را به امر دائمی تبدیل کرده و در آخر به اسم مذاکره، محدود کردن و ازبین بردن قدرت دفاعی و موشکی ما و امتیاز بیشتر به اسم برجام را در سر می پروراند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخراج آمریکایی ها پاتاوه انصارالله عربستان امام جمعه یمن موشک نماز جمعه حجت الاسلام سیادت جمعه پاتاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویانی که در جریان تجمعات ضد اسرائیلی و حمایت از غزه از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شدند را با‌ روی باز پذیرش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مسعود میرزائی شهرابی در نامه‌ای به نماینده هماهنگ کننده سازمان ملل در ایران  نسبت به پذیرش دانشجویان اخراج شده امریکایی که در تجمعات دانشگاهی علیه رژیم غاصب اسرائیل حضور داشتند اعلام آمادگی کرد.

در متن این پیام آمده است؛جناب پریزنر عزیز،به دنبال بازدید اخیر شما از دانشگاه فردوسی مشهد، اینجانب احساس تکلیف کردم تا حمایت شما را جهت راه‌اندازی یک ابتکار حیاتی و مهم جلب کنم. با توجه به اخراج دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا، به خاطر مشارکت آنها در تظاهرات مسالمت آمیز حمایت از غزه، دانشگاه فردوسی مشهد پیشقدم شده تا به این دانشجویان، بورسیه و پذیرش رایگان اعطا کند.

در ادامه این نامه آمده است؛ این ابتکار، نشانگر تعهد ما به آزادی اکادمیک، و پایبندی به حمایت از عدالت در بسترهای آموزشی در سراسر جهان می‌باشد. ما در نظر داریم که مواضع و اقدامات خود را از طریق یک اعلامیه رسمی به اشتراک بگذاریم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد می‌افزاید: مشتاقیم طرح ما توسط یونسکو و شبکه "تأثیرگذاری دانشگاهی سازمان ملل(UNAI)" منتشر شود. مساعدت شما در راستای تسهیل انتشار این اعلامیه جهت گسترش پیام ما و تضمین بازتاب آن در سطح جهانی، حیاتی خواهد بود. از شما بخاطر در نظر گرفتن درخواست ما سپاسگزاریم. حمایت شما در این مساله حیاتی و ارزشمند است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • خاورمیانه 2050 چه شکلی است؟/ 3 سناریو با فرض جنگ سرد آمریکا و چین
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • سازمان «سیا» با دندان‌های کشیده شاهد حادثه ۱۱ سپتامبر بود
  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس