Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص استفاده از آفت‌های غیرشیمیای، رونق فروش محصولات پتروشیمی و رفع محدودسازی کارت اتباع بیگانه در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص استفاده از آفت‌های غیرشیمیای، رونق فروش محصولات پتروشیمی و رفع محدودسازی کارت اتباع بیگانه در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال کشاورزان از آفت‌کش‌های غیرشیمیایی تولید داخل/ افزایش ۵ قلم آفت‌کش زیستی و طبیعی جدید به سبد آفت‌کش‌ها

معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات با اشاره به سود ۵۶ برابری استفاده از آفت‌کش‌های زیستی نسبت به انواع شیمیایی آن، از اضافه شدن پنج قلم آفت‌کش زیستی جدید به سبد آفت‌کش‌های کشور خبر داد.

رونق فروش محصولات پتروشیمی/ به دلیل نبود مکانیزم مالی امکان خرید نفت در بورس نیست

رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: فروش محصولات پتروشیمی به دلیل امکان تهاتر و واردت مواد اولیه رونق داشته است.

کارت حساب مسدود به محض دریافت کد شهاب فعال می‌شود/هشدار قبلی به اتباع بیگانه

به دنبال حوای ایجاد شده درباره حساب‌های مسدود شده و کد شهاب، شورای هماهنگی بانک‌ها در بیانه‌ای اعلام کرد که قبلا از اتباع بیگانه خواسته شده بود شناسه هویتی بگیرند و شفاف سازی اطلاعات حساب به برادران و خواهران افغانستانی اختصاص ندارد.

مشکلات دامداران و مرغداران با سامانه بازارگاه ادامه دارد

عضو هیئت مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده دام و طیور گفت: با وجود ایرادات سامانه بازارگاه، وزارت جهاد کشاورزی بدون هیچ گونه توجیه منطقی بر تداوم شرایط انحصاری سامانه بازارگاه تاکید می‌کند.

آغاز برداشت ۶۵ هزاربشکه‌ای از میدان مشترک نفتی آذر

مدیرطرح توسعه میدان نفتی مشترک آذر گفت: برداشت از این میدان آغاز شده و این طرح ملی به زودی به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

قیمت نفت در ۱۰ بهمن ۹۹|نفت اوپک: ۵۵ دلار و ۳۱ سنت

قیمت نفت در جریان معاملات امروز بازار‌های جهانی با نوسانات فراوانی همراه بود.

آخرین وضعیت راه‌ها در ۱۱ بهمن ۹۹/ کاهش ۲ درصدی تردد جاده‌ای

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۰۷ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

مظنه رهن و اجاره آپارتمان در یافت آباد

برای رهن واحد ۸۰ متری دریافت آباد به سرمایه ۱۳۰ میلیون تومانی نیاز است.

بیشتر بخوانید: افرایش ۲۰ درصدی گاز تحویلی به نیروگاه|تأکید ایران و عمان بر تقویت همکاری‌های مالی و بانکی|صرف هزینه ۲ میلیون دلاری برای واردات مسواک!

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران رونق فروش محصولات پتروشیمی اتباع بیگانه آفت کش آفت کش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟