Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-03@23:32:57 GMT

بهترین نوشیدنی صبح برای سم زدایی بدن

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۰۸۶۷

بهترین نوشیدنی صبح برای سم زدایی بدن

اگر می خواهید از شر سموم و مواد شیمیایی مضر به شیوه طبیعی خلاص شوید و علاوه بر آن وزن خود را کاهش دهید، این نوشیدنی سم زدایی زیر انتخاب مناسبی برای شماست.

به گزارش برنا، اگر می خواهید از شر سموم و مواد شیمیایی مضر به شیوه طبیعی خلاص شوید و علاوه بر آن وزن خود را کاهش دهید، این نوشیدنی سم زدایی زیر انتخاب مناسبی برای شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان زمان بدن تمام ویتامین ها و مواد معدنی لازم را فراهم میکند.

لیمو و آب گرم

این یکی از بهترین نوشیدنی سم زدایی صبح است. این شبیه به شربت ابلیمو است و فقط چند دقیقه از وقت با ارزش شما را می گیرد. فقط کافیست نصف لیمو را به دو فنجان آب گرم فشار داده لیموناد درست کنید باید هر روز صبح با معده خالی بنوشید.

انبه و آب آناناس

نوشیدن مخلوطی از انبه و آب آناناس بهترین راه برای شروع روز است. این آب غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی مورد نیاز بدن است. انبه و آناناس با سموم موجود در سیستم گوارش انباشته شده و با رادیکالهای آزاد مضر مبارزه میکند

آب هندوانه

آب هندوانه برای خلاص شدن از شر سموم در ارگانیسم بخصوص در طول روزهای بلند تابستان لازم است، یک یا چند قطعه هندوانه، دو عدد خیار، چند برگ نعناع، آب شیرین سرد و چند برگ نعناع لازم داریم

چای سبز و آبمیوه

چای سبز چای شماره یک جهان است و به خاطر سالم نگه داشتن بدن در کل جهان استفاده می شود. برای اثر بهتر و دو برابر شدن فایده آن چای سبز و آب مرکبات را با هم ترکیب کنید. این آبمیوه برای کسانی که مشروبات الکلی زیاد مصرف میکنند و برای سم زدایی از بدن ایده آل است.

لینک کوتاه: asriran.com/003Dn2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سم زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی 

فراروـ  اسموتی نوعی نوشیدنی است که از مخلوط میوه و سبزیجات تازه با یخ، آب و مواد شیرین کننده مانند عسل یا شکر تهیه می‌شود. تفاوت اسموتی با آب میوه این است که اسموتی دارای بافت میوه است و آبکی نیست. در فصل تابستان و با گرم شدن هوا آب بدن به خاطر تعریق زیاد کاهش پیدا می‌کند. در این حالت خوردن نوشیدنی‌های خنک و آب‌دار برای رفع عطش و کمبود آب بدن بسیار مفید است. اسموتی به دلیل بافت میوه‌ای که دارد، بسیار مغذی است و علاوه‌بر نوشیدنی یک میان وعده کامل هم محسوب می‌شود. اسموتی موز و طالبی یکی از انواع نوشیدنی‌های کافی شاپی است که با شروع فصل گرما خوردن آن بسیار می‌چسبد و برای کودکان نیز یک نوشیدنی محبوب است. اگر دوست دارید این اسموتی خوشمزه را به راحتی در منزل تهیه کنید، در ادامه این مطلب با آموزش اسموتی موز و طالبی همراه ما باشید.

مواد لازم

طالبی یا ملون: نصف یک عدد
موز: ۱ عدد
بستنی وانیلی: ۱ لیوان
شیر: نصف لیوان
یخ: ۴ تکه کوچک

طرز تهیه

برای درست کردن این اسموتی میوه‌ای خوشمزه ابتدا ملون یا طالبی را پوست و به صورت تکه‌های کوچک خرد کنید. موز را هم به صورت جداگانه پوست کنید و حلقه‌ای برش بزنید. حالا موز و طالبی را به صورت جدا به مدت ۱ ساعت داخل فریزر بگذارید تا یخ ببندد. بعد از این مدت زمان طالبی و موز یخ زده را داخل پارچ مخلوط کن بریزید، سپس بستنی وانیلی، شیر و تکه‌های یخ را به آن اضافه کنید و چند پالس دستگاه را بزنید تا مواد به صورت یکدست با هم مخلوط شوند. حالا شیک خوشمزه‌تان را داخل لیوان مخصوص سرو بریزید و با تکه‌های موز و طالبی دور لیوان را تزیین کنید، نوش جان.

نکات مهم
۱ ـ طالبی سرشار از مواد مغذی است که برای سلامت بدن مفید هستند. طالبی حاوی کربوهیدرات، پروتئین، آب، پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و روی است. همچنین طالبی دارای ویتامین A، بتاکاروتن، ویتامین B یک، دو، شش، ویتامین C و ویتامین K است. هنگام خرید طالبی برای اینکه بتوانید یک طالبی شیرین و آبدار را تهیه کنید، باید به این نکات توجه داشته باشید:
ـ اگر طالبی شیرین را نزدیک بینی‌تان ببرید و آن را بو کنید، عطر و بوی خوشایندی دارد.
ـ یک طالبی خوب باید پوست زبر داشته باشد.
ـ طالبی خوب و شیرین یا زرد متمایل به سبز است یا زردی کم‌رنگ دارد.
ـ سر طالبی باید نرم‌تر از بدنه باشد. اگر همه قسمت‌های طالبی نرم بود، قطعاً آن طالبی بیش از حد رسیده و ترشیده است.
ـ یک طالبی سالم و شیرین خطوط سبز کم‌رنگ دارد؛ بنابراین اگر خطوط سبز روی پوست تیره‌تر بود، آن طالبی تازه نیست.

۲ ـ بهتر است برای تهیه این اسموتی میوه‌ای از بستنی وانیلی استفاده کنید؛ زیرا سایر بستنی‌ها برای تهیه اسموتی و شیک مناسب نیستند.

۳ ـ این اسموتی را با هر نوع میوه دیگر که دوست دارید هم می‌توانید تهیه کنید.

دیگر خبرها

  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی 
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • ماته؛ چای گیاهی محبوب فوتبالیست‌ها که لاغرتان می‌کند!
  • چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟
  • این دو نوشیدنی چربی‌های شکمتان را ذوب می‌کنند
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟
  • برای داشتن شکم صاف این دو نوشیدنی را تجربه کنید
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج