Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش انصارالله یمن از تصمیم ایتالیا برای توقف فروش تسلیحات به کشورهای متجاوز به این کشور استقبال کرد.

در بیانیه جنبش انصارالله یمن آمده است: «تصمیم ایتالیا برای توقف فروش سلاح به کشورهایی که تجاوز به یمن را به پیش می‌برند گامی مثبت در راستای حمایت از غیرنظامیان و روند صلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شبکه الجزیره گزارش داد که دولت ایتالیا جمعه یک مجوز فروش بمب و موشک را به امارات متحده عربی و عربستان سعودی را باطل کرده و از صدور مجوزهای فروش سلاح جدید به ائتلاف سعودی خودداری خواهد کرد.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز اخیرا به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داد، دولت آمریکا همزمان با بررسی معاملات تسلیحات چند میلیارد دلاری دولت دونالد ترامپ، برنامه فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات و بمب‌های هدایت‌شونده به عربستان را موقتا متوقف کرده است.

استفاده از تسلیحات و تجهیزات غربی در حمله ائتلاف سعودی عیله مردم یمن موجی از انتقادات را از زمینه فروش سلاح به عربستان سعودی و امارات به راه انداخته است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن ایتالیا فروش تسلیحات تجاوز ائتلاف متجاوز سعودی جنبش انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله