Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، جنبش انصارالله یمن از تصمیم ایتالیا برای توقف فروش تسلیحات به کشور‌های متجاوز به این کشور استقبال کرد.

در بیانیه جنبش انصارالله یمن آمده است: «تصمیم ایتالیا برای توقف فروش سلاح به کشور‌هایی که تجاوز به یمن را به پیش می‌برند گامی مثبت در راستای حمایت از غیرنظامیان و روند صلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شبکه الجزیره گزارش داد که دولت ایتالیا جمعه یک مجوز فروش بمب و موشک را به امارات متحده عربی و عربستان سعودی را باطل کرده و از صدور مجوز‌های فروش سلاح جدید به ائتلاف سعودی خودداری خواهد کرد.

روزنامه وال استریت ژورنال نیز اخیرا به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داد، دولت آمریکا همزمان با بررسی معاملات تسلیحات چند میلیارد دلاری دولت دونالد ترامپ، برنامه فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات و بمب‌های هدایت‌شونده به عربستان را موقتا متوقف کرده است.

استفاده از تسلیحات و تجهیزات غربی در حمله ائتلاف سعودی عیله مردم یمن موجی از انتقادات را از زمینه فروش سلاح به عربستان سعودی و امارات به راه انداخته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان مهدی جهانگیری پوری حسینی آنتونی بلینکن انصارالله یمن فروش تسلیحات ائتلاف سعودی ایتالیا مهرداد میناوند علی انصاریان مهدی جهانگیری پوری حسینی آنتونی بلینکن فروش سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟