Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@16:50:20 GMT

اسطوره بازمی‌گردد! (+تصاویر)

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۱۱۴۳

اسطوره بازمی‌گردد! (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، البته هایابوسا در آمریکا دو سال بیشتر عمر کرد و تا سال پیش در دسترس بود. البته دوستداران سرعت نباید نگران باشند زیرا کار هایابوسا با ما هنوز تمام نشده است. ما می‌دانیم که قطعاً نسل جدید این بایک پرسرعت در راه است.

سوزوکی با انتشار تیزری در کانال‌های یوتیوب جهانی و اروپایی خود به عرضه نسل جدید این سوپر بایک در آینده اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع ژاپنی‌ها اظهار داشته‌اند یک سوپربایک جدید ۵ فوریه ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد اما خب ما می‌دانیم که این بایک در واقع نسل جدید هایابوسا خواهد بود.

اما از یک بایک تماماً جدید چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟ به عنوان گل سرسبد موتورسیکلت‌های سنگین، انتظار می‌رود سوزوکی برخی خلاقیت‌ها را معرفی کند تا این بایک بتواند با رقبای مدرن رقابت کند.

البته شایعات مربوط به نسل جدید هایابوسا در اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شد هرچند آن موقع خبرهای دیگری وجود داشت. اگرچه این خبرها در حد شایعه بودند اما گفته شد که هایابوسا جدید چیزی بیشتر از طراحی جدید و هماهنگی با قوانین آلایندگی جدید نخواهد داشت.

اما صرف‌نظر از صحت‌وسقم این موضوع، از یک‌چیز مطمئن هستیم و آن اینکه هایابوسا همچنان به میراث خود وفادار خواهد بود. در تیزر منتشر شده می‌توانیم سرعت شمار آنالوگ را ببینیم که تا سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعت شماره‌گذاری شده است.

قطعاً در هفته‌های آینده چیزهای بیشتری از این سوپر بایک خواهیم شنید. به نظر می‌رسد این محصول پرسرعت در مراسم سالن جهانی سوزوکی که پلتفرم جدیدی برای معرفی محصولات این شرکت می‌باشد پدیدار خواهد شد.

 

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هایابوسا سوزوکی آلایندگی نسل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود

مارکو رویس در یک پیام رسمی به هواداران دورتموند گفت:  هوادارن عزیز دورتموند، من این فرصت را داشتم تا ۱۲ سال بی نظیر را در کنار شما سپری کنم. من نیمی از تاریخ فوتبال خود را به این باشگاه اختصاص دادم. پس از مذاکرات هم باشگاه و هم من، به این نتیجه رسیدیم که قرارداد من که در پایان فصل به اتمام می‌رسد تمدید نشود. اکنون برای من پیدا کردن کلمات مناسب در این موقعیت بسیار دشوار است. من همیشه سپاسگزار ۱۲ سال حمایت شما هستم.

دورتموند اکنون هدف بزرگی دارد و ما می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم و می‌خواهیم دوباره این جام را به دورتموند هدیه دهیم. در حال حاضر تمرکز من و بقیه بازیکنان روی قهرمانی در اروپا است و سپس یک خداحافظی خاطره انگیز با همه شما در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک که در خاطره همه ما باقی بماند. 

مارکو رویس ۱۲ سال قبل پس از جدایی از بورسیا مونشن گلادباخ راهی تیم دورتموند شد و در این سال ها با وجود پیشنهاد فراوان  به دورتموند وفادار بود.

گفته می شود او پس از جدایی از دورتموند راهی یکی از تیم های لیگ MLS آمریکا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • سوزوکی هایابوسا: شاهین ژاپنی 25 ساله شد! (اینفوگرافی)
  • سوزوکی هایابوسا ؛ شاهین ژاپنی نسخه بیست و پنجمین سالگرد (اینفوگرافی)
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان