Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:58:10 GMT

قصه فصل جدید «از سرنوشت» درباره چیست؟/ پخش پاییز ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۱۴۳۹

قصه فصل جدید «از سرنوشت» درباره چیست؟/ پخش پاییز ۱۴۰۰

اکبر تحویلیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «از سرنوشت» که فصل جدید آن به کارگردانی محمدرضا خردمندان کلید می‌خورد، بیان کرد: در فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به ادامه زندگی سهراب و هاشم می‌پردازیم و حدود ۲ سال از قصه فصل قبل می‌گذرد.

وی درباره حضور بازیگران جدید بیان کرد: حدود ۶ نفر بازیگر جدید به این فصل از سریال اضافه می‌شوند که هنوز در حال رایزنی هستیم و اسامی قطعی نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی هم بازیگران قبلی سریال هستند که در این فصل هم در کار حضور دارند.

تهیه کننده «از سرنوشت» در زمان تصویربرداری و پخش عنوان کرد: برنامه‌ریزی ما این است که نیمه اول اسفندماه ضبط سری جدید را شروع کنیم که حدود پنج ماه طول می‌کشد و امیدواریم مثل امسال که پاییز روی آنتن رفت، فصل جدید را هم در پاییز سال ۱۴۰۰ به پخش برسانیم.

تحویلیان درباره قصه‌های فصل جدید سریال نیز گفت: آنچه که در حال حاضر دغدغه جوانان ماست محورهای اصلی سریال قرار می‌گیرد؛ به‌کارگیری جوانان، اعتماد به آنها و نحوه تعامل با این قشر و همچنین خودباوری جوانان از محورهای این فصل از سریال است. زندگی و پیچ و خم‌های آن از دیگر موضوعاتی است که در سریال به آن پرداخته می‌شود مخصوصاً که در چند سال گذشته کمتر به زندگی‌های نوپا و دغدغه‌هایی که جوانان در زندگی دارند پرداخته شده است و در این سریال سراغ آنها می‌رویم.

کد خبر 5133491 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی محمدرضا خردمندان اکبر تحویلیان سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها سال نوای موسیقی ایران رادیو موسیقی پاپ جشنواره فیلم فجر موزه هنرهای معاصر تهران ویروس کرونا جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک حضور هنر ایران در جهان فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش ، کوروکودیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • سرنوشت نامعلوم تعدادی از پیکر شهدا در سراسر منطقه غزه