Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:42:20 GMT

خصوصی‌سازی در فوتبال موجب درآمدزایی قانونی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۱۴۷۶

خصوصی‌سازی در فوتبال موجب درآمدزایی قانونی می‌شود

بیژن غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قانون، زمینه خصوصی سازی برای این بخش به ویژه در حوزه معافیت های مالیاتی، حق پخش تلویزیونی ، تبلیغات محیطی و قانون کپی رایت (حق تکثیر) را هموار کند تا چالش های موجود  برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش برداشته شود.

مالک باشگاه ایمان سبز شیراز اضافه کرد: باشگاه ایمان سبز چند سالی است به صورت کاملا حرفه ای به ویژه در پایه های فوتبال کار خود را آغاز کرده و هم اینک دورخیز بلندی برای حضور در لیگ های مختلف کشور بر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هم اینک در فصل جدید لیگ های فوتبال کشور، تیم امید در دسته یک، جوانان در لیگ برتر و بزرگسالان هم در دسته سوم شرکت دارد و بر این باوریم که می توان از دسته سوم به لیگ برتر صعود کرد.

سرمایه گذاری بر روی محله های کم برخوردار 

غلامی با بیان اینکه سیاست این باشگاه سرمایه گذاری بر روی محله های کم برخوردار است گفت: بیشترین استعدادها در محلات ضعیف یافت می شود برای همین هم همه ساله جام محلات را با شرکت ۳۴ منطقه برگزار می کنیم تا استعدادها بیشتر کشف شوند.

مالک این  باشگاه اشاره کرد: برگزاری مسابقات محلات بهترین روش است تا بتوانیم با کشف بهترین ها زمینه حضور در فوتبال حرفه ای را فراهم کنیم و هم اینک نیز درلیگ برتر استان شرکت داریم.

هدف بلند مدت حضور در لیگ برتر 

وی گفت:هدف بلند مدت ما رسیدن به لیگ برتر است و بر این باوریم که  شیراز باید در سطح اول فوتبال کشور نماینده داشته باشد همان حلقه مفقوده ای که حدود هشت سال است علاقه مندان به فوتبال در انتظار تیم های مطرح کشور همچون استقلال و پرسپولیس هستند. 

غلامی بیان داشت: این تیم متعلق به تمام مردم  فارس به ویژه اقشار کم درآمد است و هر کس شایستگی دارد به عضویت باشگاه در می آید و بر خلاف برخی باشگاه ها هزینه ورود نمی گیریم و حتی به بازیکنان هم کمک می کنیم زیرا اگر قرار است در آمدزایی شود باید از راه اصولی و قانونی صورت گیرد نه اینکه از بازیکنان پول بگیریم.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قانون کپی رایت تیم امید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قانون کپی رایت تیم امید اخبار کنکور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)