Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:22:13 GMT

فعالیت سرای کارآفرینی اجتماعی جوانان سقز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۱۴۹۶

فعالیت سرای کارآفرینی اجتماعی جوانان سقز آغاز شد

فرزاد خاکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجمع جوانان کردستان برای توسعه و ایجاد اشتغال و همچنین مهارت‌های فنی به تشکیل اولین سرای کارآفرینی اجتماعی جوانان در شهرستان سقز اقدام کرد و با همکاری دانشگاه علمی کاربردی و اداره ورزش و جوانان سقز این امر محقق شد.

وی با بیان اینکه هفت سمن فعال و یک مرکز مشاوره ازوداج و طلاق در حوزه جوانان در شهرستان سقز مشغول به فعالیت هستند، افزود: وجود این انجمن‌ها می‌تواند در راستای کسب مهارت، اشتغالزایی جوانان و مشاوره ازوداج موثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان سقز هدف از تشکیل سازمان‌های مردم نهاد را ایده پردازی، آموزش و پژوهش، حرفه آموزی و کسب مهارت های فنی به جوانان اعلام کرد و گفت: این مجموعه با استفاده از آموزش علمی و تخصصی رشته‌های فنی به جوانان، زمینه اشتغالزایی را بعد از تحصیل فراهم می‌کند.

خاکی به ظرفیت مناسب و عالی دانشگاه علمی کاربردی سقز برای کسب مهارت‌های فنی اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با ایجاد رشته‌های فنی و عملی می‌تواند کمک بسیار خوبی برای جوانان باشد که با آموزش حرفه‌ای  بتوانند بعد از اتمام تحصیل وارد بازار کار شوند.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد سقز در جریان شیوع کرونا کمک‌های زیادی را جمع آوری و توزیع کردند، اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان فعال‌ترین سازمان‌های استان کردستان هستند و با دلسوزی و بدون چشم داشت در حال فعالیت و خدمت هستند.

وی یادآور شد: در راستای تسهیل سرمایه گذاری، رفع موانع تولید و جذب سرمایه‌گذار نیز جوانان و سمن‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در مرکز آموزش علمی کاربردی سقز بهره‌مند شوند.

دانشگاه علمی کاربردی سقز دارای رشته های معماری شهری، فناوری اطلاعات، نرم افزار کامپیوتر، گرافیک، مدیریت کسب و کار و معماری در مقاطع کاردانی و کارشناسی است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان مهارت اموزی سقز دانشگاه جامع علمی کاربردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان مهارت اموزی سقز کردستان مهارت اموزی سقز دانشگاه جامع علمی کاربردی اخبار کنکور علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است