Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  در پی بروز شایعاتی مبنی بر احتمال سقوط هواپیمای مسافربری ترکیش ایر در حوالی فرودگاه امام خمینی، رضا حسینی مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در این باره گفت این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و خلبان این شرکت هواپیمایی تصمیم به فرود نیامدن در این شرایط جوی نامساعد گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه بخوانید:

دلیل صدای آژیر در غرب تهران

ماجرای شنیده شدن صدای آژیر خطر در تهران +فیلم

وی افزود: در چنین شرایطی تنها خلبان است که می‌تواند بر اساس قانون تصمیم بگیرد که می‌تواند فرود بیاید یا خیر و به دلیل شرایط جوی نامساعد و وجود ابرهای خطرناک CB این خلبان تصمیم گرفته که به سمت باکو برود و اعلام کرد که پس از مساعد شدن آب و هوا دوباره به فرودگاه امام خمینی باز خواهد گشت.

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ره گفت: پس از فرود نیامدن هواپیمای ترکیش ایر، دیگر پروازها در این فرودگاه به زمین نشستند که می‌توان به ایران ایر اشاره کرد و لحظاتی دیگر نیز هواپیمای ماهان از استانبول در فرودگاه امام خمینی خواهد نشست.

پربیننده ترین آمار فوتی‌های روزانه کرونا در تهران خط شش متروی تهران دهم و هفدهم بهمن سرویس‌دهی ندارد مهلت ۴هفته‌ای به طراحان ساماندهی نقطه‌ای خیابان ولیعصر وضعیت آلودگی هوای تهران قرمز شد جمع آوری ۱۰هزار معتاد متجاهر در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صدای آژیر تهران فرودگاه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از گفتگوی تلویزیونی صادق آهنگران با کامران نجف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 849307 برچسب‌ها امام خمینی خبر ویژه صادق آهنگران

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟