Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، عید محمد سارمی بابیان اینکه مجمع خیرین سلامت اسفراین همواره برای ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی در کنار حوزه سلامت این شهرستان بوده است اظهار کرد: با توجه به نیاز اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی اسفراین، احداث پایگاه جاده‌ای پیش بیمارستانی در شهر صفی‌آباد پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در جهت احداث این پایگاه، زمینی به مساحت 300 مترمربع به مبلغ 900 میلیون ریال خریداری‌شده است افزود: 750 میلیون ریال آن توسط خیران نیک‌اندیش و مابقی آن از اعتبارات مجمع خیرین سلامت تأمین‌شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت ضمن قدردانی از خیران حوزه سلامت که در هر شرایطی در کنار حوزه سلامت بوده‌اند گفت: این خیران در ساخت و تجهیز این پایگاه نیز به یاری مجمع خیرین سلامت آمده‌اند.

سارمی افزود: کلنگ احداث پایگاه  جاده‌ای اورژانس صفی‌آباد در دهه فجر امسال به زمین زده می‌شود.

وی مساحت این پایگاه را 112 مترمربع عنوان کرد و افزود: پایگاه اورژانس جاده‌ای صفی‌آباد دارای پارکینگ مسقف برای 2 آمبولانس و در صورت تائید سازمان اورژانس کشور پد بالگرد در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گفت:  75 درصد تأمین اعتبار ساخت این پایگاه را بر عهده مجمع خیرین سلامت اسفراین  و 25 درصد آن نیز به عهده دانشکده علوم پزشکی اسفراین است.

گفتنی است اورژانس پیش بیمارستانی هم‌اکنون در محل استیجاری‌ای در شهر صفی‌آباد مستقر است.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت اورژانس شهر صفی آباد صفی آباد مجمع خیرین سلامت صفی آباد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان