Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته تکریم از مادران و همسران شهدا، سردار داود غیاثی راد نماینده اداره کل ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح و معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور و هیئت همراه و جمعی از مسئولان استان مرکزی و شهرستانی در سفر به روستای غیاث آباد شهرستان فراهان با حضور در منزل سرباز شهید علی اصغر غیاث آبادی لوح تقدیر آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب (مدظله) را تقدیم این خانواده شهید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غیاثی‌راد نماینده اداره کل ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح و در این دیدار گفت: ضمن ابلاغ سلام و عرض ادب لوح تقدیر فرماندهی معظم کل قوا، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) را به رسم یادبود به محضر خانواده محترم و معزز شهید گرانقدر تقدیم می‌کنیم.

سردار غیاثی‌راد افزود: شهدای گرانقدر اسلام با ایثار و از خودگذشتگی، نام ملت ایران را در دنیا ماندگار کردند و اقتدار امروز نظام‌جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست.

در پایان دیدار همچنین لوح تقدیر سرلشگر پاسدار دکتر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین و رئیس هیئت رزمندگان غرب و شمالغرب کشور تحویل مادر گرامی شهید غیاث آبادی شد.

همچنین با اهدا لوح از سوی فرمانداری، فرماندهان انتظامی و ارتش استان و دانشگاه آزاد استان مرکزی، از مقام صبر، ایثار و ایستادگی این خانواده تجلیل شد.

در این دیدار سردار داود غیاثی راد نماینده اداره کل ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح و معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور، سردار عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی، سرهنگ صادقیان ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی، کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، فرماندار شهرستان فراهان، و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

شهید «علی‌اصغر غیاث‌آبادی فراهانی متولد سال ۱۳۴۲ در روستای «غیاث‌آباد» در سال ۱۳۶۲ در منطقه «اسلام‌آباد غرب» در لباس سرباز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روستای غیاث آباد فراهان ۳۷ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادر شهید شهرستان فراهان ستاد کل نیرو های مسلح استان مرکزی غیاث آباد غیاثی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد

آیین تشییع پیکر سرباز وظیفه «فرزین بلیان» که بامداد پنجشنبه در حین درگیری با اشرار مسلح در مرز هنگه ژال بانه به شهادت رسید، ظهر امروز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و خانواده آن شهید والامقام برگزار شد.

امام جمعه موقت بانه در این مراسم اظهار کرد:دشمنان این مرز بوم بدانند که نیروهای نظامی و امنیتی ما در راس انها نیروهای مرزبانی هیچگاه اجازه دخالت دشمنان و تصرف یک وجب از خاک خود را نمی‌دهند.

ماموستا جمال کریمی با تاکید بر اینکه نظام جهموری اسلامی نظام عظمت و اقتدار است، افزود: این اولین و آخرین شهید نخواهد بود نظام ما نظام مقتدر شهادت است امنیت شهید می خواهد نظام ما همان نظامی است که از خاک ایران، اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

بیشتر بخوانید

شهادت یک مرزبان در بانه

آیین تشییع پیکر این شهید در مقابل حسینه این شهر آغاز و تا میدان انقلاب با حضور احاد مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ادامه داشت به زادگاه شهرستان کرمانشاه بدرقه شد.

بامداد پنجشنبه افراد ناشناس به برجک نگهبانی در هنگ مرزی هنگه ژال تیراندازی کردند که در پی این درگیری سرباز وظیفه فرزین بلیان به شهادت رسید و ۲ سرباز وظیفه دیگر و یک نیروی کادری زخمی شدند که مجروحین این حادثه برای درمان به مراکز درمانی بانه منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» بر روی دستان کرمانشاهیان تشییع می‌شود
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند