Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@07:14:13 GMT

قیمت نفت خام باز هم کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۱۹۶۱

قیمت نفت خام باز هم کاهش یافت

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، قیمت نفت خام آمریکا در پایان معاملات دیشب، جمعه، تحت تأثیر روند کند توزیع واکسن کرونا و گسترش ابتلاء به گونه‌های جدید آن در جهان، دومین افت متوالی هفتگی خود را به ثبت رساند.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، از سوی دیگر کاهش تولید عربستان سعودی و افت ذخایر انبارهای نفت آمریکا باعث شد تا پایین آمدن قیمت‌ها محدود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک جهانی نفت، ۰.۶۳ درصد رشد کرد و به ۵۵.۸۸ دلار رسید. این شاخص چهارمین هفته مثبت خود در ۵ هفته اخیر را به ثبت رساند.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۰.۲۷ درصد افت کرد و به ۵۲.۲۰ دلار رسید. این شاخص دومین افت متوالی هفتگی خود را به ثبت رساند.

اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی کرده‌اند قیمت‌های نفت خام بیشتر ۲۰۲۱ را حول همین قیمت‌ها نوسان کنند و در انتهای سال رو به رشد بگذارند.

پربیننده ترین تغییر رفتار خریداران نفت ایران با رفتن ترامپ مقصر پنهان قطعی برق +فیلم رمزگشایی از سخنان جنجالی زنگنه آخرین جزییات اجرای قانون هسته‌ای مجلس تورم‌های مزمن اقتصاد ایران؛ ردپای دلارهای نفتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت نفت توقف‌بردار نیست
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت