Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در تمامی شهر ها و بخش های گیلان برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  مریم بخشی در نشست کارگروه ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ، برگزاری برنامه های این ایام متفاوت با سالهای گذشته بوده و بیشتر برنامه ها و مسابقات بصورت مجازی برگزار و با رعایت پروتکلهای بهداشتی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انقلاب اسلامی را مرهون نثار خون پاک شهدای بزرگوار و ایثارگری جانبازان و انسانهای شجاعی دانست که در راه صیانت از ارزشها جان خود را نثار کردند و امروز هرچه داریم مدیون شهدا و خانواده معزز آنهاست.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ،  از برگزاری بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در شهرها و بخش های استان خبر داد و از مهمترین برنامه های این ایام افتتاح سالن ورزشهای باستانی شهرستان فومن ، زمین چمن مصنوعی خرشتم املش ، زمین چمن مصنوعی خودبچر ماسال و بهره برداری از زمین ورزشی وحدت شهرستان آستارا با 12 میلیارد و 550 میلیون تومان هزینه و با مساحت 17 هزار و 340 متر مربع  و افتتاح دو استخر بخش خصوصی  با 28میلیارد و 500 میلیون تومان و با مساحت 3450 متر مربع در شهرستان آستارا ، اشاره کرد.

 وی از دیگر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر ورزش و جوانان گیلان ،  رژه موتورسواران و دوچرخه سواران از فرودگاه سردارجنگل تا گلزار شهدای رشت  و گلباران مزار شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و سلامت همزمان با سالروز ورود امام (ره) به میهن اسلامی ، رژه سوارکاران ،  برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع  انقلاب ، حضور جامعه ورزش و جوانان در پویش نذر اهدای خون ، پیاده روی خانوادگی ، برگزاری مسابقات در رشته های مختلف ورزشی بصورت آنلاین از برنامه های دهه فجر  عنوان کرد.

بخشی افزود : در ایام الله دهه فجر بیش از 145 برنامه در حوزه ورزش بانوان در سطح استان برگزار خواهد شد که مهمترین آنها می توان به اجرای طرح ملی ورزشهای تطبیقی محله محور ( ویژه کودکان ) ، همایش پیاده روی بانوان کارمند ، برگزاری مسابقه مادر و کودک و اجرای جام نشاط  عنوان کرد.

وی گفت در حوزه معاونت جوانان نیز به اهداء بسته های معیشتی و بهداشتی به اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه ، برگزاری شب شعر ، غبارروبی و گلباران مزار شهدا با حضور سازمانهای مردم ، برگزاری کارگاههای آموزشی پیش از ازدواج بصورت مجازی می توان اشاره کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد : در حال حاضر در گیلان 45 طرح نیمه تمام ورزشی داریم ، افزود : با بهره برداری از این طرح ها سرانه ورزشی استان دو برابر خواهد شد و به حد استاندارد کشور می رسد.

مریم بخشی گفت : درچهل و دوسالگی انقلاب برای همه ما مایه مباهات است که قبل از انقلاب 42 مکان ورزشی در استان وجود داشت که به برکت انقلاب اسلامی به 551 مورد ارتقاء یافته است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر مریم بخشی برنامه فرهنگی ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ورزش و جوانان گیلان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیانکی سرمربی جوانان پاس شد

به گزارش "ورزش‌سه"، بر این اساس سیانکی که بیش از یک دهه از حضور او در برنامه‌های ورزشی و گزارش مسابقات فوتبال سپری شده، حالا با جدیت بیشتری به‌صورت موازی کار مربیگری را پیش می‌برد و ساعتی قبل به‌عنوان سرمربی جدید پاس انتخاب شد و رده جوانان این باشگاه به او سپرده شده است.

سیانکی پیش از پیوستن به پاس تهران حضور در کادر فنی آکادمی کیا را تجربه کرده بود و پس از جدایی از این آکادمی، در آکادمی احسان ری و ایرانمهر کارش را دنبال کرد و حالا چالش جدیدی را در ده جوانان پاس دنبال می‌کند.

گفتنی است چندی پیش نیز توتونچی مجری شبکه ورزش و برنامه شب‌های فوتبالی به‌عنوان سرمربی امیدهای سایپا انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟