Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه سیستان و بلوچستان گفت: ساخت ۵۸ مدرسه با اعتبار بالغ بر ۳۹۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال از سوی بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان در دست احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا راشکی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: بنیاد برکت با مشارکت در راه اندازی و توسعه ی طرح های اقتصادی در بخش های مختلف صنعتی، کشتاورزی و انجام طرح های عمرانی و زیربنایی، مدرسه سازی و ارئهی خدمات سلامت، بیمه ای، مالی، حمایتی و عام المنفعه، به دنبال تاثیر کلی بر توسعه ای اقتصادی مناطق محروم کشور، افزایش فرصت های شغلی، توسعه یکارآفرینی، فقر زدایی و جلوگیری از مهاجرت نیروهای محلی به شهرهای بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه سیستان و بلوچستان یادآور شد: مشارکت در 4 طرح اقتصادی بنگاه محور، اجرای 12 هزار و 695 طرح اقتصادی اجتماع محور با سرمایه گذاری 3 هزار و 670 میلیارد ریال، ساخت 120 مدرسه  با اعتبار 400 میلیارد و 778 میلیون ریال، ساخت 56 مسجد با اعتبار 41 میلیارد و 750 میلیون ریال، ساخت 20 مرکز بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز جامع سلامت با اعتبار 128 میلیارد و 947 میلیوت ریال، ساخت 44 پروژه عمرانی در قالب حوزه علمیه، خانه عالم، حمام و خوابگاه، با اعتبار 135 میلیارد و 436 میلیون ریال، ساخت 837 واحد مسکن محرومین با اعتبار 49 میلیارد و 660 میلیون ریال، اجرای 7 پروژه ی حمایتی و فرهنگی با اعتبار 53 میلیارد و 322 میلیون ریال، ارائه خدمات بیمه ای برای روسنتائیان و ایتام از جمله اقدامت انجام شده بنیاد برکت در سطح استان بوده است.

 

راشکی تصریح کرد: ساخت 58 مدرسه با اعتبار 392 میلیارد و 461 میلیون ریال، ساخت 5 مسجد با عتبار 7 میلیارد و 400 میلیون ریال، ساخت 79 مرکز بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز جامع سلامت با اعتبار 277 میلیارد و 108 میلیون ریال، ساخت 14 پروژه عمرانی در قالب حوزه علمیه، خانه عالم، حمام، خوابگاه با اعتبار 16 میلیارد و 500 میلیون ریال، اجرای 18 پروژه راه سازی با اعتبار 310 میلیارد ریال، اجرای 7 پروژه حمایتی و فرهنگی با اعتبار 53 میلیارد و 322 میلیون ریال، اجرای 28 پروژه آبرسانی با اعتبار 164 میلیارد و 887 میلیون ریال، خرید 15 دستگاه مینی بوس جهت جابجایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل با اعتبار 100 میلیارد ریال و اجرای 4 هزار و 153 طرح اشتغال اجتماع محور از اقدامات در دست اجرا بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان است.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانش آموزان بازمانده از تحصیل حضرت امام خمینی ره بنیاد برکت سیستان و بلوچستان بنیاد برکت میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از طرح های ساخت بزرگراه در مسیر‌های شمال سیستان و بلوچستان افزود: در سال‌های اخیر دولت توسعه زیرساخت‌های راه را در اولویت قرار داده است.
وی تاکید کرد: علاوه بر بهره برداری از طرح های ذکر شده درسالجاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز شده که تلاش شده است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از ۲۷ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال ۸۰ کیلومتر آن تا پایان سال افتتاح شود.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی شده تا پایان سالجاری طرح بزرگراه زابل _ زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می‌رسد.
وی با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابجایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان