Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این که گنگره ۶۳۰۰ شهید لرستانی به صورت مردمی و عام برگزار می‌شود گفت: جهت برگزاری این کنگره اتکا ما نخست به گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به  برگزاری کنگره 6 هزار و 300 شهید استان لرستان اظهار داشت: جهت برگزاری کنگره 6 هزار و 300 شهید لرستانی 22 کمیته با 217 برنامه و 43 هزار و 336 اقدام انجام می‌شود و باید گفت برگزاری کنگره شهدا گنجینه ارزشمندی است که باید در این گنیجینه ارزشمند و گران بها دُرها را پیدا و به جامعه معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در استان لرستان وجود امکانات دولتی و مردمی سرمایه‌های اولیه برگزاری کنگره ملی 6 هزار و 300 شهید  استان لرستان است افزود: جهت  برگزاری این کنگره اتکا ما نخست به گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی است که از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا پیش از دستگاه‌های دولتی در راستای مقابله با کرونا  پای کار آمدند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: در کنگره 6 هزار و 300 شهید لرستانی فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی و محرومیت‌زدایی در شورای سیاست‌گذاری این کنگره در نظر گرفته شده است.

حوزه هنری استان برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری کنگره شهدای ملی استان زنجان داردکنگره شهدا را در سال 1400 با قدرت برگزار می‌کنیم + فیلمفرمانده سپاه ایجرود: کم‌کاری کمیته‌های شهرستانی کنگره شهدا در ایجرود قابل قبول نیست

وی با بیان این که کنگره 6 هزار و 300 شهید لرستانی دارای مخاطبان خاص و عام است گفت: مخاطبان عام این کنگره اقشار و تشکل‌های مردمی هستند و مخاطبان خاص آن نیز جوانان، فرهنگیان، دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب و روحانیون هستند.

شاهرخی ضمن تاکید بر برگزاری کنگره  به صورت مردمی و عام تصریح کرد: تاریخ از ما می‌پرسد که 6 هزار و 300 شهید لرستان چرا شهید شدند بر همین اساس باید در قالب هنر فاخر و برگزاری کنگره نشان دهیم که  در جنگ 8 ساله دفاع مقدس جوانان این استان علی‌رغم مشکلاتی که داشتند و دیدن سختی‌های جنگ  برای دفاع از دین رفتند و شهید شدند.

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار و 300 شهید لرستان کنگره 6 هزار و 300 شهید برگزاری کنگره شهید لرستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین پاسداشت تولید ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم پاسداشت و رونمایی از ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت عصر امروز، ۱۸ اردیبهشت‌ماه با حضور شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت و اعضای ستاد در این مرکز برگزار شد.

در ابتدای جلسه شکیبا محبی تبار توضیحی درباره موضوعات این جلسه رونمایی سی اثر درباره جمعیت و طرح صندوق حمایت از تولیدات رسانه‌ای جمعیت ارائه داد و سپس محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری در صحبت‌هایی درباره طرح حمایت از تولیدات رسانه‌ای جمعیت توضیحاتی ارائه داد.

آسیه زارعی سپس در صحبت‌هایی درباره مدیریت محتوای سی اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت گفت: ما هم در کلاس‌های اسلامی و علمی زیاد داریم که پدر و مادر بودن چه اثری روی خود افراد می‌گذارد و سپس سالمندان هم با بچه‌ها دوباره جوان می‌شوند، این صحبت‌ها ماه‌ها بحث شده و به سناریوهایی که به کارهای نمایشی رسیده است. این کار بیشتر زاویه مردمی دارد و انشالا بهانه‌ای شود که در صداوسیما هم پخش شود.

سپس مجموعه‌ای کلیپ با شعار هر تولد جان تازه‌ای برای جهان پخش شد.

مهرداد تنها تهیه‌کننده تیزرهای جوانی جمعیت عنوان کرد: این کار را سرمایه‌اش را نظام پرداخت کرده و حیف است که در آرشیو باقی بماند. این کار مصطفی محمدی است که خیلی کارهایشان برند سازمان صداوسیما است، بهترین کارگردان‌های گروه تیزر با آخرین تجهیزات آن را آماده کردند و هر کار قابلیت سریال و فیلم را دارد. امیدوارم این کارها نسل سالم مهدوی را پرورش دهد.

سپس محبی تبار نیز در صحبت‌هایی گفت: خانواده‌های ما سرمایه ما هستند که در خیلی جاهای دنیا چنین چیزی را نمی‌بینیم، الحمدالله ما هنوز این نعمت را داریم و باید حمایت از هنرمندانی کنیم که با دلسوزی قدر گوهرگرانبهای خانواده را بدانند و تقویتش کنند. شعار این برنامه‌ها واقعاً زیبا است که در احادیث، اسلام و دیگر ادیان هم همین را نشان می‌دهد. واقعاً هر تولد ناظر بر زندگی است، هر مجموعه و فردی کوچک‌ترین کاری در حفظ چهره زیبای جمعیت می‌تواند بکند، ستاد ملی جمعیت را از آن خود می‌تواند بداند.

وی افزود: از شهردار تهران قول گرفتیم که تیزرهای جمعیت به زودی در سطح شهر منتشر کند.

سپس میثم نیلی هم درباره تبلیغات در سالن‌های سینما گفت: ارزش کار بالذات و با دیده شدن بهتر می‌شود و در این زمینه هم می‌تواند اثرگذار افتد. در ادامه لوح تقدیری از سوی شکیبا محبی تبار به مهرداد تنها و گروهش اعطا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید
  • خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌
  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • آیین پاسداشت تولید ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت برگزار شد
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند