Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:11:16 GMT

گرفتاری ۲۰۰ خودروی گردشگران در شهرستان کوهرنگ

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۲۵۳۷

گرفتاری ۲۰۰ خودروی گردشگران در شهرستان کوهرنگ

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کوهرنگ با اشاره به حضور گردشگران در شهرستان کوهرنگ در روز گذشته، گفت: بارش برف موجب شد حدود ۲۰۰ خودرو  به‌علت شرایط نامساعد آب و هوایی، برف، کولاک و باد شدید در گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و ... در برف گرفتار شوند.

مرتضی زمانپور در گفت‌وگو با ایسنا از بارش برف در شهرستان کوهرنگ خبر داد و اظهار کرد: بارش برف از عصر روز گذشته در این شهرستان آغاز شد و حدود ۲۰ سانتی‌متر برف جدید بر زمین نشست، در حال حاضر ارتفاع برف در شهر چلگرد حدود ۴۶ سانتی‌متر و در گردنه چری حدود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ متر گزارش شده است.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به حضور گردشگران در شهرستان کوهرنگ در روز گذشته، افزود: بارش برف موجب شد حدود ۲۰۰ خودرو  به‌علت شرایط نامساعد آب و هوایی، برف، کولاک و باد شدید در گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و ... در برف گرفتار شوند.

وی بیان کرد: این خودروها با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادسازی شدند، وزش باد، طوفان و کولاک هم‌چنان در شهرستان کوهرنگ ادامه دارد.

زمانپور در پایان گفت: در حال حاضر به‌علت بارش برف راه‌های ارتباطی دهستان موگویی، سه جو گاوشیر، لبد و مناطق صعب‌العبور مسدود شده است، پس از بارش‌ها این راه‌های ارتباطی بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری برف و کولاک شهرستان کوهرنگ بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محسن حدادیان از نجات فرد گرفتار در بین دو دیوار خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۵، نیروها به محل اعزام شدند و فرد گرفتار که خانم بود و برای جمع‌آوری ضایعات وارد محل شده بود را نجات دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از شکافتن دیوار منزل همسایه توانستند فرد گرفتار را نجات بدهند.

حدادیان سن فرد گرفتار بین دیوار را بین ۳۰ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: وی پس از نجات، تحویل اورژانس داده شد.

دیگر خبرها

  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار