Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:05:44 GMT

هندبال بانوان ملایر لیگ برتری شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۲۶۸۶

هندبال بانوان ملایر لیگ برتری شد

به گزارش ایرنا، این تیم در فصل جاری لیگ دسته یک هندبال بانوان موفق به کسب عنوان سومی شد تا مجوز حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کسب کند.

سرمربی تیم کیهان پایش ملایر روز شنبه دراین باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال با حضور ۱۱ تیم در شاهرود برگزار شد و تیم‌های حاضر در ۲ گروه به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های ذغال سنگ البرز شرقی شاهرود، آتریسای تهران و کیهان پایش الوند ملایر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مژگان ملکی افزود: تیم کیهان پایش ملایر در دیدار رده‌بندی توانست مقابل تیم قدرتمند نفت وگاز گچساران را شکست بدهد و با کسب سکوی سومی، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

وی بیان کرد: سطح فنی مسابقات بسیار بالا بود و تیم‌ها با صرف هزینه و جذب بازیکنان خوب به دنبال صعود به لیگ برتر بودند و با این حال تیم ما با تلاش بازیکنان ضمن درخشش در این دوره از رقابت‌ها، افتخاری ارزنده را کسب کند.

ملکی اضافه کرد: الهام روشن، مائده شهبازی، کیمیا ترکاشوند، محنا مومنی، سبا زنگنه، بهاره زنگنه، غزل کولیوند، نرگس صادقی، الناز یارمحمد توسکی، فاطمه پیریایی، فاطمه نصیری، فاطمه محمدحسینی، مهشید بادمهر، بیتا روستایی، اسرا مرادی، کارن اصلانی، مژگان مردوخی، فائزه متین اقدم، فاطمه ترک و زهرا حبیبیان ترکیب تیم ملایر در این رقابت‌ها را تشکیل دادند.

وی یادآور شد: تیم ملایر با ترکیبی از بازیکنان مستعد و بومی به این رقابت‌ها اعزام شده بود و در مجموع نتایج رضایت بخشی کسب شد.

برچسب‌ها همدان ملایر هندبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان ملایر هندبال بانوان همدان ملایر هندبال بانوان اخبار کنکور رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 2-4 از سر راه بردارد و یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

شاگردان ژاوی با وجود اینکه در این بازی از حریف عقب افتادند اما توانستند از ۱۰ نفره شدن تیم مقابل به خوبی استفاده کنند و درخشش روبرت لواندوفسکی با به ثمر رساندن سه گل باعث شد که آنها سه امتیاز مهم را از این بازی به دست آورند.

روبرتو پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«این پیروزی با توجه به شرایط ما اهمیت بسیار زیادی داشت. تمام بازیکنان از این موضوع خبر داشتند که ما باید برنده شویم تا بتوانیم همچنان در رقابت بمانیم و فصل را با حضور در جایگاه دوم به پایان برسانیم. بازی هفته آینده برابر خیرونا یک فینال است.

ما امسال موفق شدیم گل‌های بسیاری از روی ضربات شروع مجدد به ثمر برسانیم. سرخیو آلگره مسئول این استراتژی است و ما بازیکنان خوبی برای استفاده از این ضربات داریم. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم که همچنان به هت‌تریک کردن تا پایان فصل ادامه دهد.

از زمانی که اعلام شد ژاوی در پایان فصل می‌ماند، رختکن بسیار متحد شد و ما خیلی خوب کار کردیم. همه می‌خواستیم که او ادامه دهد. همه بازیکنان و من تا پای مرگ با ژاوی هستیم. ما می‌دانستیم که او بهترین گزینه است.

باعث تاسف است که ما این فصل هیچ جامی را به دست نخواهیم آورد اما با توجه به اینکه سرمربی قرار است در فصل آینده هم بماند و با توجه به تیمی که داریم می‌توانیم در فصل آینده برای قهرمانی در هر رقابتی تلاش کنیم.»

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله