Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، پاتریک کوترونه، مهاجم ایتالیایی وولورهمپتون قرار است به صورت قرضی راهی والنسیا شود. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، پاتریک کوترونه که در نقل و انتقالات فعلی با فسخ قرارداد قرضی اش به وولورهمپتون بازگشت، به صورت قرضی و بدون بند خرید راهی والنسیا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسید او به ایتالیا (به ویژه پارما) بر می گردد اما این والنسیا بود که کار انتقال را تمام کرد. در ساعات آینده اندک جزئیات باقی مانده حل و فصل می شود اما کوترونه والنسیا را انتخاب کرده است.

- شیاطین سرخ در تلاش هستند پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، روند جدایی چند بازیکن از باشگاه را سریع تر پیش ببرند. مارکوس روخو در یک قدمی انتقال به بوکا جونیورز قرار دارد. به نقل از لوری وایتول از اتلتیک، پس از این که مدافع تیم ملی آرژانتین برای امضای قراردادی سه ساله با بوکا جونیورز با این باشگاه به توافق شخصی دست یافت، حالا مراحل پایانی این انتقال در حال طی شدن است. این پایانی بر دوره 7 ساله حضور روخو در منچستریونایتد خواهد بود. روخو که هم اکنون در آرژانتین حضور دارد، مدت هاست که با بوکا تمرین می کند.
در حالی که فقط شش ماه از قرارداد روخو با منچستریونایتد باقی مانده است، برخی منابع مدعی هستند که او با فسخ قراردادش با منچستریونایتد، به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدیدش ملحق شود. این بازیکن که در سال 2014 در انتقالی 16 میلیون پوندی از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، در این مدت 122 بار برای یونایتد به میدان رفت.

- مذاکرات برای تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید به بن بست رسیده است. احتمال ماندن سرخیو راموس در رئال مادرید و امضای قراردادی جدید، هرروز کم و کم تر می شود. به نقل از خوزه فلیکس دیاز از مارکا، پس از عدم توافق در مذاکرات اخیر رئال مادرید و سرخیو راموس، باشگاه رئال مادرید پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد به کاپیتان خود ارائه نمی کند. این یعنی احتمال جدایی راموس 34 ساله از رئال مادرید، هرروز پررنگ و پررنگ تر نسبت به گذشته می شود. پاری سن ژرمن به صورت جدی وضعیت جذب رایگان سرخیو راموس را دنبال می کند.

- سارپریت سینگ که به صورت قرضی در نورنبرگ بازی می کرد، به بایرن مونیخ برگشت. قرارداد قرضی سارپریت سینگ، هافبک هجومی 21 ساله و نیوزلندی بایرن مونیخ با نورنبرگ زودتر از موعد به پایان رسید. با اعلام باشگاه نورنبرگ، بایرن مونیخ و نورنبرگ برای پایان دادن به قرارداد قرضی سارپریت سینگ به توافق رسیدند و این هافبک به بایرن مونیخ برگشت. سینگ تا پایان فصل 21-2020 با نورنبرگ قرارداد داشت. او در این مدت 11 بار برای نورنبرگ به میدان رفت و از این یازده بازی، در 5 بازی فیکس بود.

- علیرضا جهانبخش، وینگر 27 ساله و ایرانی برایتون در این پنجره نقل و انتقالاتی از تیمش جدا نمی شود. به نقل از اندی نیلور از اتلتیک، انتقال قرضی علیرضا جهانبخش از برایتون به تیمی دیگر در این پنجره نقل و انتقالاتی بعید به نظر می رسد. وینگر ایرانی علی رغم شرایطش در برایتون، تمایلی به بازگشت به لیگ هلند یا رفتن به چمپیونشیپ ندارد و می خواهد در لیگ برتر مانده و خود را اثبات کند. پیش از این گفته می شد که در صورت دریافت پیشنهادی خوب برای علیرضا جهانبخش، برایتون مشکلی با جدایی این بازیکن به صورت قرضی ندارد. جهانبخش در حال حاضر مصدوم است و قادر به همراهی برایتون نیست.

- لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر احتمالا در هفته های آینده قرارداد جدیدی با نراتزوری امضا می کند. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، نماینده لائوتارو مارتینز روز گذشته نیز به دفتر اینتر آمد تا در مورد تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی با مدیران نراتزوری به صحبت ها ادامه دهد. قدم های رو به جلویی برای تمدید قرارداد برداشته شده و ایده طرفین این است هرچه زودتر به پیش نویس توافقنامه برسند.
در صورت توافق قطعی، قرارداد مارتینز که تا 2023 اعتبار دارد، یک سال دیگر تمدید می شود. دستمزد سالانه لائوتارو در حال حاضر 2.5 میلیون یورو به علاوه پاداش است و اینتر نمی خواهد در قرارداد جدید بیش از 4.5 میلیون یورو در سال به او بپردازد، اما مدیر برنامه های این بازیکن 23 ساله درخواست بیشتری دارد. با این حال به نظر می رسد در گفتگو های بعدی این مشکل نیز حل می شود. به عنوان بخشی از تمدید قرارداد، بند آزاد سازی 111 میلیون یورویی قرارداد مارتینز نیز احتمالا حذف خواهد شد.

- جسی لینگارد، هافبک 28 ساله و انگلیسی منچستریونایتد به وست هم پیوست. با اعلام باشگاه وست هم، جسی لینگارد با عقد قراردادی قرضی به مدت شش ماه و تا پایان فصل 21-2020 به وست هم پیوست. لینگارد در این فصل حتی یک بازی هم در لیگ برتر انجام نداده و جایی در تیم اوله گونار سولسشر نداشت. در نتیجه این هافبک انگلیسی ترجیح داد به صورت قرضی راهی وست هم شود تا فرصت بازی پیدا کند.

- مارکو وراتی و عبدو دیالو، دو بازیکن اصلی ترکیب پاری سن ژرمن به ویروس کرونا مبتلا شدند. با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن، تست کرونای مارکو وراتی و عبدو دیالو مثبت شد و این دو بازیکن هم اکنون در قرنطینه هستند. بدین ترتیب وراتی و دیالو بازی پاری سن ژرمن مقابل لوریان در روز یکشنبه را از دست می دهند و ممکن است تقابل پاری سن ژرمن و مارسی را نیز از دست بدهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راموس رئال مادرید لائوتارو مارتینز اینتر برای تمدید قرارداد پاری سن ژرمن صورت قرضی رئال مادرید بایرن مونیخ سرخیو راموس وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • شروع مذاکرات آرسنال با گابریل ماگالاش برای تمدید قرارداد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد