Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:31:21 GMT

بشاگردی: داور تصمیم شجاعانه ای گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۲۸۹۴

بشاگردی: داور تصمیم شجاعانه ای گرفت

مهرداد بشاگردی بعد از ۱۲ هفته نیمکت نشینی به جای علیرضا حقیقی درون دروازه ایستاد و توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

به گزارش ورزش سه، مهرداد بشاگردی که فصل گذشته یکی از عوامل ماندن گل گهر در لیگ بود بعد از چند هفته بازی نکردن  در دیدار با سایپا به میدان رفت و از دروازه تیمش محافظت کرد وی در خصوص این  دیدار  به خبرنگار ما گفت: بازیکنان ما موقعیت زیادی خلق کردند که تنها یکی از آن ها درون دروازه رفت ولی همین که بعد از چند هفته ناکامی نتیجه گرفتیم خودش خیلی خوب است و باعث شد همچنان به ادامه راه امیدوار شویم، تیم های دیگر نباید با چند بازی عدم نتیجه گیری ما فکر کنند که دیگر جزو مدعیان نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که بعد از مدت ها در چارچوب دروازه قرار گرفت در این خصوص ادامه داد: همان طور که مشاهده کردید من خیلی آماده بودم و انگیزه زیادی داشتم، روی کلین شیت تمرکز نکرده بودم و فقط می خواستم خوب باشم و به امتیاز گیری تیمم کمک کنم که خدا کمکم کرد و دروازه بسته ماند. همه بازیکنان دوست دارند بازی کنند تا به تیمشان کمک کنند خوشحالم که قدمم برای گل گهر خیر بود و بردیم.


وی در مورد اخراج علیاری گفت: بازیکن سایپا به خاطر تمارض کارت زرد دوم را گرفت و کوپال هم نزدیک صحنه بود و تصمیم شجاعانه ای گرفت.


بشاگردی در پایان در خصوص دیدار با نفت مسجد سلیمان افزود: نفت در حد و اندازه های یک پدیده ظاهر شده اما ما باز هم نیاز به برد داریم. برای آقای قلعه نویی بابت پیروزی در بازی با سایپا بیش تر از هرکسی خوشحال شدم چون احساس می‌کنم بیشتر از همه ما تحت فشار بود. باید نفت را هم شکست دهیم تا جا پایمان را محکم تر کنیم.

گل گهرسیرجان مهرداد بشاگردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان مهرداد بشاگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏

به گزارش "ورزش سه"، جونگ وو یونگ، هافبک تهاجمی/وینگر 24 ‏ساله اهل کره جنوبی وقتی امروز به عنوان یار تعویضی برای ‏اشتوتگارت وارد زمین شد انگیزه زیادی داشت تا از بایرن مونیخ انتقام ‏بگیرتد.‏

جونگ که سال 2017 از کشورش کره به تیم زیر 19سال بایرن پیوسته ‏بود در فصل بعد به تیم اصلی بایرن پیوست و دو بازی هم برای این ‏تیم انجام داد. ولی باواریایی‌ها از عملکرد این ستاره کره‌ای راضی ‏نبوده و او را به تیم دوم بایرن فرستادند. ‏

او سپس به فرایبورگ رفت، بار دیگر به بایرن برگشت ولی دوباره به ‏تیم دوم فرستاده شد و چاره‌ای جز بازگشت به فرایبورگ نداشت. ‏جونگ تابستان گذشته به اشتوتگارت پیوست و امروز اولین بازی‌اش ‏را با پیراهن این تیم مقابل بایرن انجام داد. ‏

درحالیکه هفت دقیقه به پایان مانده بود ستاره کره‌ای اشتوتگارت ‌‏که ‏سابقه بازی در بایرن را داشت دروازه مونیخی‌ها را باز کرد. جونگ ‌‏وو ‏یونگ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود ارسال عالی ‌‌‏اموومپا به تیر دوم را با ضربه سری محکم به طرف دروازه فرستاد. ‌‌‏توپ به نویر برخورد کرد ولی قدرت ضربه به حدی بود که از دست ‌‌‏نویر کاری ساخته نبود.

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین