Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص میزان بارش‌های طی ۲۴ ساعت گذشته استان، اظهار داشت: در شهرستان کرمانشاه ۱۱ میلی‌متر بارش داشتیم.

وی بیشترین بارش‌ها را مربوط به شهرستان پاوه با ۲۸میلی‌متر اعلام کرد و افزود: میزان بارش‌ها در شهرستان‌های گیلانغرب به میزان ۲۰ میلی‌متر، روانسر ۱۹ میلی‌متر، ثلاث باباجانی ۱۹ میلی‌متر و سرپل‌ذهاب و قصرشیرین هم ۱۸ میلی‌متر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای نیز به میزان بارش برف در استان داشت و گفت: میزان بارش برف در گواور پنج سانتی‌متر، هلشی ۲ سانتی‌متر، ماهیدشت و روانسر هم یک سانتی‌متر ثبت شده است.

وی در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اضافه کرد: با خروج سامانه بارشی از جو منطقه کاهش دمای شبانه وزش باد و تشکیل مه صبحگاهی در برخی نقاط مهمترین پدیده‌های جوی طی ۲۴ ساعت آینده در سطح استان خواهد بود.

خسروی خاطرنشان کردبه دنبال این شرایط از بعدازظهر فردا یکشنبه تا روز جهارشنبه در حالی که بارشی در سطح استان نخواهیم داشت دمای روزانه هوا به تدریج افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: بارش کرمانشاه جو هواشناسی میزان بارش میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فردا دوشنبه در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند گفت: روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

او  با بیان اینکه روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

وی همچنین از صدور هشدار هواشناسی برای نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه تا پنج شنبه  به همراه ناپایداری‌های همرفتی خبر داد و گفت: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری را شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در پیکوه طبس با ۲۱ میلی متر
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی