Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رياحی گفت: کتاب «دلم پرواز می خواهد» زندگینامه شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی تالیف پریسا محسن پور، از انتشارات روایت فتح به همت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) در قالب طرح ملی شنبه های کتاب معرفی شد.

«محمد مهدی رياحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب «دلم پرواز می خواهد» زندگینامه شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی تالیف پریسا محسن پور، از انتشارات روایت فتح به همت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) در قالب طرح ملی شنبه های کتاب معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) مسجد جامع شهرکرد ادامه داد: دلم پرواز می خواهد، داستان زندگی شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی، تکنسین بیهوشی است که برای خدمت به مدافعین حرم به سوریه می رود.

 

وی ادامه داد با وجود سن پایین شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی، مسئولیت هایی به او می سپارند که به نحو احسن از عهده آنها برمی آید و با تلاش های بی دریغ او و کادر جراحی و پزشکی، پرستاری، جان بسیاری از رزمندگان نجات پیدا می دهد.

 

مهدی رياحی گفت: انتشارات روایت فتح که در زمینه چاپ کتاب‌های دفاع مقدس، خاطرات شهدا و ادبیات پایداری فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، از زیرمجموعه‌های بنیاد فرهنگی روایت فتح است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) مسجد جامع شهرکرد ادامه داد: بنیاد فرهنگی روایت فتح متولی جشنواره‌های بین‌المللی فیلم مقاومت، جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره هنر مقاومت است و در حوزه‌های تئاتر و هنرهای نمایشی، مستند، سینما، هنرهای تجسمی، ادبیات و رسانه فعالیت دارد.

 

خاطرنشان می شود: شهید محمد حسن قاسمی در مرداد سال ۱۳۹۵، حین انتقال مجروحین به بیمارستانی در حلب در منطقه ده هفتاد به کمین تروریست های تکفیری فلیق الشام گرفتار شده و به شهادت رسید.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری مهدی موعود عج طرح شنبه های کتاب شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی کانون فرهنگی هنری مهدی موعود روایت فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب