Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، بی‌دلیل نیست که بیشتر کفپوش‌هایی که در بازار دیده می‌شوند رنگ‌هایی ساده و خنثی دارند. متاسفانه رنگ‌های به اصطلاح خنثی مثل خاکستری، بژ و سایه‌های میان این دو راه فرار خوبی هستند. استفاده از آن‌ها نماد اجتناب از پرداختن به قابلیت‌های یک مکان است. کفی که با رنگ خاکستری پوشیده شده در واقع آخرین تکه شکلاتی است که در جعبه نخورده باقی مانده است (به عبارت دیگر آخرین گزینه).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نگرانی از اشتباه (در دکوراسیون) عامل راننده محبوبیت کفپوش‌های کسالت‌آور است. برای مقابله با این وحشت، کارشناسان تزیین داخلی توصیه می‌کنند تزیین اتاق را با انتخاب کفپوش شروع کنید در عوض آن که آن را در مرحله آخر قرار دهید. بسیاری از معماران داخلی معتقدند که کف اتاق باید مثل یک بوم نقاشی و زمینه رنگ و شکل بقیه اتاق قرار گیرد. اخیرا میشل اُگوندِهین، دکوراتور سرشناس، در گفت‌وگو با مجله «اِل دکوراسیون» گفت: «مهم‌ترین تصمیم در دکوراسیون (اتاق) کفپوش آن است. این به معنی واقعی کلمه و از نظر دید، زمینه همه چیز است و آنچه رویش قرار داده می‌شود، منظره اطراف را  به هم مربوط و پی‌ریزی می‌کند.»  

این به معنی آن نیست که کفپوش را باید پیش از هر چیز دیگر انتخاب و نصب کرد اما در سراسر طول تزیین محل باید تکه‌ای کفپوش مورد نظرتان را در جیب بغلتان حمل کنید و آن را با تعمل و فکر در کنار دیگر رنگ‌ها، کاغذ دیواری و مبلمان اتاق بگیرید و نگاه کنید. شما در نمایشگاه رنگ و وسائل خانه (باید) مستقیما به خانه‌تان نگاه کنید. 

استفاده از یک قالی زیبا و ماکسیمالیست (توضیح: روندی در دکوراسیون داخلی که رنگ‌های زنده و طرح‌های درشت و اغراق‌آمیز را ترجیح می‌دهد) به ویژه حال که دکوراسیون داخلی تحت تاثیر ماکسیمالیسم است خانه شما را به محلی کامل و فکر شده تبدیل می‌کند.    

متیو ویلیامسون، معمار داخلی که اخیرا در ارائه یک مجموعه مدرن و رنگین قالی با شرکت تولید کفپوش «آفبیتی» همکاری  کرده است، می‌گوید: «رنگ و طرح می‌تواند از نظر زیبایی و احساسی با ما حرف بزند، خانه‌هایمان را شکیل کند و خود را از میان دیوارها، اثاثیه و البته کف زمین نشان دهد. بهترین نقطه شروع هنگامی که رنگ و طرح را وارد خانه می‌کنید، کفپوش است که زمینه و لنگرگاه بقیه فضای آن است. 

یک قالی زیبا می‌تواند زمینه لازم را برای بقیه اتاق فراهم کند. می‌توانید از میان رنگ‌های قالی چند رنگ خاص را برای دیوار و اثاثیه - یا حتی برای ایجاد فضایی دراماتیک – برای سقف اتاق انتخاب کنید.»  

جودی هَتون، مدیر موسسه دکوراسیون داخلی «برینتونز» می‌گوید از نگاهی عملی‌تر می‌توانید روی یک موکت یا قالی که به آن علاقه دارید به عنوان نقطه شروع برای باقی روند تزیین محل استفاده کنید. او می‌افزاید: «کفپوش بخشی از اتاق است که احتمالا طولانی‌تر از سایر بخش‌ها به آن نگاه می‌کنید. این قطعه‌ای است که باید (بیش از سایر قطعات دکوراسیون اتاق) دوام داشته باشد و احتمالا بیشترین هزینه را هم برده است. بنابراین عاقلانه است که کار را از کفپوش شروع کنید. پس از آن رنگ و اثاثیه را می‌توانید در تکمیل و هماهنگی با کفپوش انتخاب کنید که بدون نیاز به خرید قالی جدید دستتان را برای تغییر فضا و شکل اتاق در آینده باز می‌گذارد.»

کد خبر 581343 برچسب‌ها دکوراسیون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دکوراسیون رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نام خدا، گل برای تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان تبریزی که در نیمه اول نیز نمایش خوبی را ارائه کرده بودند، توانستند  در شروع نیمه دوم دروازه حریف را باز کنند و به گل برسند.

نکته جالب اینکه بازیکنان ذوب‌آهن کمی دیرتر وارد زمین شدند و در شروع بازی بازیکنان تراکتور با شش پاس توانستند به دروازه حریف برسند.

در نهایت گوستاوو توپ را روی دروازه ارسال کرد که توپ با  برخورد به مدافع ذوب آهن به سمت دروازه رفت و پارسا جعفری توپ را برگشت داد.

ویدئو: 331087

در ادامه اما این مهدی هاشم‌نژاد بود که شوت خود را به سمت دروازه زد و گل شد.

این گل در ثانیه ۲۱ بازی در نیمه دوم به ثمر رسید تا به نوعی ذوب آهن نیمه را ۱-۰ شروع کند.

دیگر خبرها

  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی