Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز گفت: مراسم اختتامیه و قرعه‌کشی پویش امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار و به‌صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محسن کتابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز باهدف ترویج مکتب و مدرسه درس‌آموز شهید سلیمانی در بازه زمانی ابتدای محرم تا شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز افزود: محدودیت یک کتاب یک شرکت‌کننده در پویش وجود نداشت و به‌عنوان‌مثال همه افراد خانواده  می‌توانستند با تهیه و مطالعه یک کتاب در این پویش شرکت کنند.

روایت حسین یکتا از احترام بی‌نهایت حاج قاسم به مادران شهدا / دعای مادران شهدا همیشه بدرقه راه شهید سلیمانی بوددانش‌آموزان با پویش " نسل سلیمانی" به استقبال دهه فجر می‌روندنتایج اجرای طرح "شهید سلیمانی" در قزوین تشریح شد

وی بیان کرد: این پویش به همت انتشارات حماسه یاران و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، صداوسیمای مرکز قم ، سازمان فرهنگی شیرازه، مدارس طرح امین معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، جامعه المصطفی العالمیه، ستاد کنگره یادواره شهدای استان قم،  سازمان کتاب بسیج، ، پویش مطالعاتی شهید حججی رضوانشهر اصفهان برگزار شد.

دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز بابیان اینکه کتاب سلیمانی عزیز در کمتر از یک سال به چاپ 68  رسید،گفت: تعداد کل شرکت‌کنندگان در پویش 6700 نفر و شامل شرکت‌کنندگان ایرانی و اتباع عزیز است.

کتابی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه و قرعه‌کشی پویش امروز ساعت 19  در مسجد مقدس جمکران برگزار و به‌صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران

تصاویری از حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران برای تحویل گرفتن پیکر مطهر شهدای گمنام را می‌بینید. این شهدا روز جمعه طی مراسمی در مسجد مقدس جمکران تدفین می‌شوند.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران