Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه شرایط میزبانى از مرحله گروهى رقابت‌هاى لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نوشته روزنامه الاتحاد امارات شرایط میزبانى از بازى‌هاى مرحله گروهى در نسخه قبلى لیگ قهرمانان 11 مورد بود که در دوره جدید به 9 مورد کاهش یافته است و کشورهاى زیادى مى‌توانند درخواست میزبانى‌شان را به AFC اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشتن ورزشگاه‌هاى کولردار از جمله شروطى بوده که حذف شده است در حالى که دوره قبلى بازى‌ها در استادیوم‌هاى پیشرفته قطر برگزار شد، اما در سال 2021 سایر کشورهاى آسیایى هم مى‌توانند میزبان مسابقات باشند.

به نوشته روزنامه الاتحاد هر کشور مى‌تواند درخواست میزبانى از بازى‌هاى یک گروه یا گروه‌هاى بیشتر را ارائه کند.

یکى دیگر از شروط مهم در این دوره امکان میزبانى از بازى‌هاى هر گروه تنها در یک استادیوم است. البته لازم است یک ورزشگاه دیگر هم براى انجام دو مسابقه همزمان در هفته پایانى بازى‌هاى گروهى در نظر گرفته شود. کشور میزبان باید متعهد شود که امکان سفر تیم‌هاى شرکت‌کننده و سایر عوامل با کمترین محدودیت فراهم خواهد شد همچنین کلیه پروتکل‌هاى بهداشتى موردنظر کنفدراسیون اجرا مى‌شود. در نظر گرفتن زمین‌هاى تمرینى مناسب براى تیم‌هاى شرکت‌کننده از دیگر شروط مورد نظر AFC است.

به نظر مى‌رسد شروط جدید کنفدراسیون امکان میزبانى براى تمامى کشورهاى آسیایى را فراهم ساخته است و براساس معیارهاى اعلام شده ایران هم مى‌تواند حداقل میزبان مسابقات در یکى از گروه‌هاى پنج گانه غرب آسیا باشد.

فرصت دو هفته‌اى کشور‌ها براى ارائه درخواست میزبانى لیگ قهرمانان آسیا

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان بازى هاى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد