Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره مطالبات رانندگان اتوبوس در بخش خصوصی گفت:‌ شهرداری تهران به صورت مستقیم با رانندگان بخش خصوصی قرارداد ندارد بلکه قراردادها با 16 شرکت است.

وی افزود: برخی مطالبات رانندگان اتوبوس پیچیده است چرا که برخی از راننده‌ها خودشان مالک اتوبوس هستند و برخی به صورت دانگی سهمی از اتوبوس دارند و تعدادی نیز سهمی از اتوبوس نداشته و تنها در استخدام شرکت خصوصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه بخشی از پرداخت‌های ما به بخش خصوصی با تعویق همراه بود است، گفت: در حال پرداخت معوقات بخش خصوصی هستیم و این موضوع به صورت منظم آغاز شده است.

وی با اشاره به کاهش مسافران اتوبوس های پایتخت بیان داشت: برخی از رانندگان و بخش خصوصی فعالیت در اتوبوسرانی برایشان صرفه اقتصادی ندارد چرا که با کمبود مسافر حتی هزینه گازوئیل، نگهداری اتوبوس و حقوق راننده تأمین نمی‌شود.

ترفع خاطرنشان کرد: البته ما قرارداد جدیدی با بخش خصوصی منعقد کرده‌ایم و یارانه‌هایی را بسته به سه شاخص مسافت طی شده، زمان ثبت شده و مسافر جمع‌آوری شده به رانندگان بخش خصوصی می‌پردازیم.

ترفع درباره وضعیت ابتلا به کرونا و متوفیان ناشی از این بیماری در اتوبوسرانی گفت:‌ آمار متوفیان ناشی از ابتلا به کووید ـ  19 افزایش نیافته و 11 نفر در اتوبوسرانی به دلیل این بیماری از اسفند سال گذشته تا کنون جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان داشت: ‌البته یک نفر از این متوفیان جزو پرسنل نیروی انتظامی بود که در شرکت واحد اتوبوسرانی مستقر بوده است و 10 نفر دیگر نیز شامل رانندگان و پرسنل‌ بخش‌های مختلف از جمله بخش اداری بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همچنین آمار مبتلایان به شدت کمتر شده و این در حالی است که روزانه 150 تا 160 نفر مبتلا به کرونا در اتوبوسرانی داشتیم و اکنون این آمار به کمتر از 40 رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران شرکت واحد اتوبوسرانی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند

تین نیوز

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی، نحوه درخواست ابطال ( غیر فعال نمودن )  کارت هوشمند رانندگان را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر  اساس نامه تاریخ 26 فروردین امسال انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی به کلیه شرکت های حمل و نقل بین المللی عضو و غیر عضو که به امضای احمد زمانیان رئیس هیئت مدیره این انجمن رسیده، ابطال و یا غیر فعال نمودن کارت هوشمند راننده و یا ناوگان حمل و نقل، در صورت احراز تخلف و رای صادره از سوی کمیسیون های ماده 11 و 14 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با دستور مراجع قضایی مبنی بر انجام این امر امکان پذیر است.

کمیسیون ماده 11 ، مرجع رسیدگی به شکایات و تخلفات رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای و کمیسیون ماده 14 نیز از دیگر کمیسیون های بخش حمل و نقل جاده ای است که به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای رسیدگی می کند. کمیسیون های ماده 12  نیز ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر است.

حمل بار بدون اخذ بارنامه دولتی، حمل بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، رعایت نکردن مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی، فقدان یا عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به راننده ای که نام وی در بارنامه درج نشده، جابه جایی مسافر بدون اخذ صورت وضعیت، مسافرگیری در اطراف پایانه مسافربری، اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان از جمله مواردی هستند که در کمیسیون های حمل و نقل جاده ای قابل رسیدگی هستند.  سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان، تحمیل هزینه ها و مسئولیت های اضافی به رانندگان، عدم پرداخت حقوق دولتی، صدور بارنامه یا صورت وضعیت صوری، اجبار به حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز، عدم رعایت مقررات مربوط به سالن اعلام بار و درج اطلاعات نادرست در بارنامه نیز به عنوان بخش دیگری از موارد قابل طرح در کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی