Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وجود آسانسور‌های غیراستاندارد و ناایمن در استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۷۸۴ آسانسور مورد بررسی قرار گرفته و ۷۶۷ گواهینامه آسانسور صادر شده است.

او با تاکید بر اینکه بازرسی از آسانسور‌ها باید به صورت منظم انجام شود، افزود: آسانسور همه مراکز پزشکی و درمانی در خوزستان نیز بررسی شد که از وضعیت خوبی برخوردار نیستند و مشکلاتی دارند و باید مشکلات و نواقص آن‌ها برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیصی پور با بیان اینکه آسانسور‌ها در مدت زمان کوتاهی از استاندارد خارج می‌شوند اظهار داشت: به همین منظور باید بازرسی‌ها به صورت مرتب و مستمر صورت گیرد، ضمن اینکه مردم باید نسبت به وضعیت ایمنی و استاندارد آسانسور‌هایی که استفاده می‌کنند حساس باشند.

مدیرکل استاندارد خوزستان بیان کرد: اگر این حساسیت در جامعه درخصوص وضعیت ایمنی آسانسور‌ها ایجاد شود شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف، بازرسی و بررسی آسانسور‌ها را بیشتر و بهتر انجام خواهند داد، همچنین اتحادیه‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید بر شرکت‌های نصب آسانسور نظارت داشته و نحوه کار آن‌ها را بررسی کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید نسبت به آسانسور‌هایی که یک سال از نصب آن‌ها می‌گذرد احساس خطر کرد، ادامه داد: سامانه "، بازرسی آسانسور " برای اطلاع رسانی به اداره کل استاندارد، در خصوص آسانسور‌های فاقد ایمنی و معیوب راه اندازی شده و از مردم تقاضا داریم مواردی که مشاهده می‌کنند را در این سامانه ثبت نمایند که برای این کار کافی است که فرد نام سامانه را جستجو کند تا سایت برای ثبت تقاضا باز شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گواهینامه آسانسور آسانسور استاندارد آسانسور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران

با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحد‌های تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها