Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزش نقاشی دیجیتال یا دیجیتال پینتیگ یکی از جدیدترین و به روزترین دوره‌‌ای است که علاقمندان حوزه نقاشی و هنر از آن بهره می‌برند.

به گزارش برنا، دوره آموزش نقاشی دیجیتال یا دیجیتال پینتیگ یکی از جدیدترین و به روزترین دوره‌‌ای است که علاقمندان حوزه نقاشی و هنر از آن بهره می‌برند. اگر نگاهی به تاریخ اجتماعی هنر داشته باشیم به خوبی می‌توانیم ببینیم که هنر، در طول زمان توانسته از تمام شرایط، موقعیت‌ها و فناوری‌های جدید استفاده کند و حوزه خود را به روز و بهینه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دلایل این امر این است که هنر از نهاد ما انسان‌ها بر‌می‌آید و با ما عجین شده است. به گونه‌ای که  در طول زمان، آن را با زیست جهان اجتماعی خود به نسل‌های بعد انتقال و تحویل می‌دهیم.

هنر، به راستی بخش بزرگی از فرهنگ ما را پوشش می‌دهد. بنا به این مورد است که فناوری‌ و تکنولوژی، صنعت هنر را نیز به سرعت در برگرفته است.

بر همین مبنا است که  دنیای جدیدی با نام‌های تصویرسازی، نقاشی‌های دیجیتال و یا دیجیتال پینتینگ و کار با نرم افزارهای سه بعدی به عرصه هنر وارد شده‌اند و یادگیری آن برای علاقمندان به این حوزه به یکی از الزامات و ضرورت‌ها تبدیل شده است. بر این اساس می‌خواهیم در این مقاله شما را با دوره آموزش نقاشی دیجیتال یا دیجیتال پینتینگ آشنا کنیم.

نقاشی دیجیتال چیست؟

نقاشی دیجیتال یکی از تکنیک‌های هنری برای ترسیم تصاویر می‌باشد که در آن از نرم افزارهایی همچون فتوشاپ برای تصویرسازی‌ها وخلق آثار هنری در دنیای دیجیتال بهره گرفته می‌شود.

دیجیتال پینتینگ یکی از هنرهای بسیاری کاربردی در دنیای انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، صنعت سینما و گرافیک است.

شما اصول و فنون نقاشی را بر روی صفحه تبلت و یا گوشی همراهتان پیاده می‌کنید و ایده ذهنی خودتان را به واسطه تکنولوژی به معرض دید می‌گذارید. همانگونه که دیگر عرصه‌های هنری از وسایل و امکانات قدیمی گذر کرده‌اند، نقاشی نیز نیازمند گذر از وسایلی همچون مداد و مداد رنگی‌ها می‌باشد تا بتواند خود را به زمان‌های آتی بشر پیوند بزند. نقاشان و هنرمندان ما توانسته‌اند با بهره‌گیری از علم و دانش جدید و شرکت در دوره آموزش نقاشی دیجیتال یا دیجیتال پینتینگ و همچنین استفاده از نرم افزارهای متفاوت موجود در بازار، دنیای نقاشی را از کاغذ به دنیای دیجیتال انتقال دهند تا هم به راحتی بتوانند از هنر خود بهره ببرند و هم اینکه بتوانند هنر نقاشی را برای کسب و کارهای متفاوت به کار گیرند.

اهمیت نقاشی دیجیتال در چیست؟

اصول و فنون نقاشی، چه بر روی کاغذ و چه بر روی وسایل دیجیتالی و به وسیله نرم افزارها، یکی است. اما جذابیت دیجیتال پینتینگ برای بسیاری ازعلاقمندان به این حوزه بیشتر است. شما با یادگیری نقاشی دیجیتال هنری را می‌آموزید که می‌توانید آن را به راحتی بین دستگاه‌های متفاوت شیر کنید و تصویرسازی‌های بسیار کاربردی و جذاب داشته باشید و انیمیشن‌ها، گرافیک و بازی‌های رایانه ای متفاوتی را طراحی نمایید. بر همین اساس است که بازار کسب و کار این حوزه بسیار رونق گرفته و پربازده می‌باشد.

کافی است دوره آموزش تصویرسازی دستی با مداد را بگذرانید و اصول و قوانین نقاشی و تصویرسازی را بیاموزید.

سپس تصاویری را که نقاشی کرده‌اید به کمک نرم‌افزارهای متناسب، به یک نقاشی دیحیتال تبدیل کنید تا بتوانید به راحتی برای کارهای گرافیکی و یا انیمیشن سازی‌ها و غیره از آن بهره بگیرید. به واقع، نقاشی دیجیتال حوزه تصویرسازی‌ها را بهبود بخشیده و همراه آن رونق را نیز به وجود آورده است.

همانند تمامی هنرها، اگر به دنبال رشد و پیشرفت در این حوزه هستید باید بدانید که انگیزه و استعداد و علاقه‌ای که دارید بسیارمهم می‌باشد. خلاقیت، کنجکاوی، شور و هیجان و شوق اولین چیزهایی است که نیاز دارید، سپس به فکر روش‌های درست پیاده کردن نقاشی دیجیتالی باشید. این مورد را به خوبی در دوره آموزش نقاشی دیجیتال یا دیجیتال پینتینگ می‌آموزید. 

چرا آموزش آنلاین تصویر سازی؟

دوران پاندمی کرونا و طولانی شدن مدت این پاندمی، شرایطی را ایجاد کرد که بیشتر روال و سبک‌ زندگی ما را تغییر داد. یکی از این تغییرات که بسیار به چشم می‌آید تغییر روش آموزش‌ها از حضوری به آنلاین بوده است. حوزه هنر و به خصوص حوزه‌های دیجیتالی هنر، که دنیای تازه به شمار می‌آیند و کسب و کار و بازار مناسبی نیز دارند، نیازمند یادگیری فوری و رسیدن به حد حرفه‌ای بودن زیر نظر اساتید بزرگ می‌باشد. چرا که رقبا به سرعت در حال ارتقاء مهارت‌های خود و گذراندن دوره آموزش آنلاین نقاشی دیجیتال و همچنین دوره مهارت‌های تکمیلی همچون آموزش آنلاین تصویرسازی هستند. پس منتظر گذر زمان نباشید چرا که زمان به خاطر شما متوقف نخواهد شد.

از سوی دیگر آموزش‌های آنلاین مزیت‌های بزرگی به نسبت دوره‌های حضوری دارد که به آن‌ها اشاره‌ای کوتاه خواهیم کرد:

اولین آیتمی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این مورد است که شما با شرکت در دوره آموزش آنلاین نقاشی دیجیتال زمان را برای خود می‌خرید. زمان، بهترین سرمایه شما به حساب می‌آید. با این دوره شما زمان رفت و برگشت به کلاس را برای خود ذخیره خواهید کرد و می‌توانید به تقویت مهارت‌ها و انجام تکالیف خود بپردازید. فایل‌های آموزش آنلاین تصویرسازی و دیجیتال پینتینگ را می‌توانید ذخیره کنید و هر زمان به آن‌ها نیاز داشتند به راحتی برای شما قابل بررسی خواهند بود. شما با شرکت در دوره آموزش آنلاین نقاشی دیجیتال به مرزهای جغرافیایی محدود نخواهید بود و در هر جای ایران هستید می‌توانید از دوره آموزشگاه نقاشی دیجیتال زیر نظر اساتید ماهر و باتجربه بهره ببرید.  بازار کار نقاشی دیجیتال

میزان موفقیت شما در حوزه نقاشی دیجیتال به تجربه، تلاش، تداوم شما برای یادگیری، کنجکاوی و علاقه شما به این حوزه بستگی دارد. علاوه بر این موارد آنچه مورد توجه است این است که در دوره‌های آموزشگاه نقاشی دیجیتال شرکت نمایید که خود با تجربه باشد و بتواند شما را با همراهی مربیان و متخصصان بزرگ و با تجربه تا سطح پیشرفته برساند. رشد و پیشرفت شما می‌تواند ضامن حوزه کاری شما باشد. دنیای کسب و کار و بازار کار دیجیتال پینتینگ بسیار گرم است و اگر بتوانید در این حوزه حرفه‌ای شوید می‌توانید با گروه‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی، گروه‌های فیلم سازی، انیمیشن سازان و شرکت‌های بزرگ طراحی بازی‌های رایانه‌ای در ایران و حتی خارج از کشور کار و یا دورکاری انجام دهید. حتی می‌توانید برای خود و به صورت شخصی کارکنید. بر این اساس است که باز کاری نقاشی دیجیتال حوزه کاری گسترده‌ای را شامل می‌شود. آنچه لازم است به آن دقت داشته باشید این است که حتماً آموزش را همراه با آموزشگاهی معتبر بگذرانید.

اگر خواستید در مورد نقاشی دیجیتال به همراه فیلم آموزشی بیشتر بدانید مقاله نقاشی دیجیتال چیست ؟ را در سایت نقاشی . آرت را حتما ببینید . 

دوره آموزش نقاشی دیجیتال یا دیجیتال پینتینگ را به صورت حرفه ای دنبال کنید.

دنیای امروزه و آینده ما عرصه متخصصان است. اگر کوچک‌ترین علاقه‌ای به حوزه نقاشی دیجیتال دارید تا سطح حرفه‌ای بودن پیش بروید. انتخاب آموزشگاه نقاشی غیرمعتبر می‌تواند شما را کاملاً از مسیر منحرف کند یا روند آموزشی شما را طولانی‌تر کند. براین اساس ما آموزشگاه نقاشی دیجیتال تصویرگران پویا اندیش را پیشنهاد می‌کنیم.

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش با سابقه سه دهه آموزش در حوزه هنر، هنرجویان موفقی را تربیت نموده‌اند و نتیجه موفقیت آمیزی را از دوره آموزش نقاشی دیجیتال یا دیجیتال پینتینگ به دست آورده‌اند. همراهی آموزشگاه نقاشی معتبر و مربیان متخصص و هنرمند شما را به سطح حرفه‌ای بودن پیش می‌برد. شما می‌توانید از طریق آدرس وبسایت ( naghashi.art ) با این مجموعه پرتلاش آشنا شوید و با شماره تلفن‌های 02122580505 و 02122587587 یا 02128111110 تماس بگیرید و اطلاعات و راهنمایی‌های اولیه را در زمینه‌های دوره آموزش تصویرسازی دستی با مداد، آموزش آنلاین نقاشی دیجیتال و آموزش آنلاین تصویرسازی دریافت کنید. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش نقاشی دیجیتال نقاشی دیجیتال حوزه نقاشی کسب و کار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه علی‌رغم مخالفت‌های بسیاز زیاد، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در دولت به تصویب رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نادر کریمی بیرانوند پیش‌از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد ضمن تبریک هفته معلم، اظهار داشت: یکی از موارد بسیار مهم سند بنیادین وزارت آموزش و پرورش، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است به گونه‌ای که دانش‌آموز در پایان دوره تحصیلی خود مهارتی برای ورود به بازار کار را کسب کرده باشد.

وی گفت: بسیاری از دانش‌آموزان در رشته‌های نظری بعد از فارغ‌‌التحصیلی توانایی برقراری ارتباط با بازار کار را ندارند و دلیل آن این است که 6 ساعت آموزشی که در اختیار داریم ساعت اقتصادی برای دانش‌آموز به درستی انجام نشده است.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه موضوع مهارت‌آموزی بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: در دوسال اخیر این موضوع با جدیدت پیگیری شده و خوشبختانه روز چهارشنبه هفته گذشته علی‌رغم مخالفت‌های بسیاز زیاد، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در دولت به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه به واسطه برگزاری 2 کار بزرگ در استان کردستان حضور پیداکرده‌ایم، افزود: امسال دوره‌های توانمند‌سازی مدیران مدارس شبانه‌روزی برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در سه قطب غربی، مرکزی و شرقی کشور را در دستور کار قرار داده‌ایم و بر این اساس این دوره در مدارس شبانه‌روز استان کردستان نیز اجرا خواهد شد.

بیرانوند تصریح کرد: به منظور تحقق ترویج روحیه کار‌آفرینی دانش‌آموزان و آشنایی آنان با مهارت‌های بومی محلی، نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌‌روزی در سنندج برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تغییر ساختار آموزشی دوره متوسطه را در دستور کار قرار دادیم، اظهار کرد: با تغییر ساختار آموزشی، حدودا 300 ساعات آموزش مهارت‌آموزی در طول سه سال تحصیلی برای هر دانش‌آموز پیش‌بینی شده است که بعد از این دوره دانش‌‌آموز مهارت کافی برای ورود به بازار کار را کسب خواهد کرد.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری با بیان اینکه مدراس شبانه‌روزی استان ظرفیت مناسبی برای کسب مهارت دانش‌آموزان است، عنوان کرد: باید از فضای این مدارس استفاده و تجربیات به دست آمده را به مدارس کل کشور انتقال داد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه هنرستان‌های استان تجهیزات لازم جهت برگزاری دوره‌های مهارت آموزی را دارند و جدا از این مورد، این ماموریت از طریق استاد شاگردی و همچنین سازمان فنی و حرفه‌ای انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود اذعان کرد: یکی از مشکلات عمده آموزش و پرورش کمبود نیرو است که این مشکل حداقل تا چهار سال آینده نیز تداوم خواهد داشت. بازنشستگی همکاران و پذیرش کم نیروی جدید در سالیان اخیر، ما را با کمبود شدید نیرو مواجه کرد.

بیرانوند با ذکر اینکه خوشبختانه امسال با شناسایی نقاط ضغف این روال تغییر خواهد کرد، اضافه کرد: در استان کردستان نیز با کمبود نیرو  مواجه هستیم و برای جبران از نیروهای بازنشسته استفاده کردیم و 9 هزار ساعت آموزش در حوزه نظری به صورت غیر موظف انجام شد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو