Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آذریان شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در ساعت ۹ صبح امروز غلظت گرد و غبار با اندازه ۱۰ میکرون (PM۱۰) در کارون یک هزار و ۵۲۸ ، اهواز یک هزار و ۴۹۲ ، آبادان یک هزار و ۱۵۷ ، بندر امام یک هزار و ۱۱۴، خرمشهر ۹۶۸ ، شادگان ۸۷۳ ، ماهشهر ۸۲۱ ، رامشیر ۴۶۷ ، سوسنگرد ۴۶۵ ، هندیجان ۳۰۵ و شوش ۲۸۴ میکروگرم برمترمکعب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پدیده گرد و غبار در شهرهای استان از صبح امروز با فعال شدن کانونهای عراق و کانونهای داخلی خوزستان رخ داده است.
همچنین سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای شهرهای اهواز، آبادان، بندرامام، شادگان، کارون، خرمشهر و ماهشهر را در ساعت ۹ امروز با شاخص ۵۰۰ در شرایط خطرناک اعلام کرد.
همچنین در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارند. همچنین رامشیر در شرایط بسیار ناسالم، سوسنگرد، مسجدسلیمان و هندیجان در شرایط ناسالم برای همه گروه ها و امیدیه، اندیمشک و شوش در شرایط ناسالم برای گروه های حساس گزارش شده اند.
اداره کل هواشناسی خوزستان دیشب با صدور اطلاعیه ای هشدار سطح نارنجی را اعلام کرد. در این اطلاعیه با اشاره به شکل‌گیری توده گرد و خاک بر روی مناطق مرکزی کشور عراق و حرکت آن به سمت استان خوزستان، گفته شده که از اوایل وقت شنبه ابتدا در نیمه غربی استان و سپس در مرکز و سایر مناطق استان شاهد کاهش دید افقی و افزایش آلاینده های گرد و خاک خواهیم بود.

برچسب‌ها گرد و غبار اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان آلودگی هوا خوزستان کارون اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرد و غبار اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان آلودگی هوا گرد و غبار اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان آلودگی هوا خوزستان کارون اهواز اخبار کنکور گرد و غبار یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای برخی شهرهای خوزستان ، ناسالم برای گروههای حساس
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد