Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بازار در اولین روز کاری هفته با افزایش تقاضا آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، امروز شنبه (11 بهمن ماه) بازار سرمایه با افزایش تقاضا و مثبت در بیشتر نمادها آغاز به کار کرد.
برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در 5دقیقه ابتدایی پیش گشایش


در گروه خودرویی‌ها خودرو با رشد 3 درصد دنبال می‌شود و خساپا با رشد بیش از 4 درصد همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر نماد‌ها نیز مثبت دنبال می‌شوند.
موج مثبت در اولین روز هفته تمام نمادهای بزرگ و شاخص ساز را در محدوده مثبت کامل قرارداد.
رشد 13هزار واحدی نماگر بورس در 10دقیقه آغازین معاملات امروز
شاخص کل بورس تهران در ساعت 9:10 در ارتفاع یک میلیون و 221هزار واحد قرار گرفته است.
نماد‌های شستا، فولاد و شپنا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های افق، رکیش و وملی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.
فراورده‌های نفتی نیز افزایش تقاضا را تجربه می‌کنند. شپنا, شتران, شبندر و شبریز شاوان نماد‌های مورد توجه گروه اند.شرانل, شبهرن, ونفت, شسپا و شنفت مثبت و متعادل معامله می‌شوند.
خودرویی‌ها نیز نسبتا پر تقاضا شروع به معامله کردند. خودرو, خساپا, خگستر, خبهمن, خزامیا, خپارس, ختوقا, خفنر, ورنا, ختراک, خاذین و خوساز نماد‌های پر تقاضای گروه اند. خکار تک نماد پر عرضه‌ی گروه است. خنصیر٬ خکمک٬ خرینگ و خاور با تعادل میان خریداران و فروشندگان و با گرایشی منفی داد و ستد می‌شوند.
در ساعت 9 و 30دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد 24هزار و 641واحدی (2د‌رصد) در ارتفاع یک میلیون و 232هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش 0.9درصدی مواجه شد.
آخرین قیمت 330نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و 64نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
نماد‌های برکت، خودرو، فملی، ثفارس، فولاد، شپنا و کاما در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های سپیدار، زملارد، چخزر، مادیرا، شاروم، بپیوند و حریل در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و 50میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود 82میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند.
در ساعت 9 و 55دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و 930میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 740میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و 185میلیارد تومان می‌رسد.
تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید سپیدار، شستا و شپنا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود 245میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش گدنا، کدما و سکارون در نوبت انتظار است.
ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و 200میلیارد تومان (41درصد کل) و 10 صف فروش برتر 385میلیارد تومان (52درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 67نماد و حجم صف‌های فروش در 23نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به 22.8درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.
«رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 320میلیارد تومان است و پس از آن گروه «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن 275میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «هتل و رستوران» با تقاضای فروش 70میلیارد تومانی همراه است.
حدود 34درصد از سه هزار و 670میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند. در مجموع چهار هزار و 395میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 83درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و 65میلیارد تومان خواهد رسید.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نماد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی

مدیر تالار بورس آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هفته گذشته تعداد ۴۴ میلیون و ۴۴ هزار و ۵۱۷ برگ از اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر  ۲۷۰ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال در تالار منطقه‌ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت، که ۴۱ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است. 

وحید جوادی ادامه داد: در طول هفته گذشته در تالار ارومیه ۱۰ کارگزار از ۱۲ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۲۶ شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی شرکت کارگزاری سرمایه ودانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۰ درصد به خود اختصاص داد و نیز در این هفته سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۲۰ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای ارومیه قرار داشته است.

به گفته این مدیر بورسی شاخص کل بازار بورس استان نیز با ۳۹ هزار و ۴۰۸ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون ۲۶۴ هزار و ۹۱۷ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۴۱۲ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۵ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم