Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت : تیم خانه بسکتبال بانوان نهاوند با ۳برد در گروه (ج) در صدر جدول ایستاد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا درویشی با اعلام این خبر، اظهار داشت: تیم خانه بسکتبال نهاوند با ۳برد در گروه (ج) مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور که با حضور ۴ تیم ، خانه بسکتبال نهاوند ، بسکتبال نامی نو اصفهان ، شیل آوران گلستان ، آینده سازان اراک به میزبانی شهرستان گرگان در دور رفت برگزار شد خوش درخشید و در صدر گروه ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم خانه بسکتبال نهاوند در اولین بازی خود با نتیجه ۸۰ بر ۴۰ تیم قدرتمند نامی نو اصفهان شکست داد، در دومین بازی با نتیجه ۸۱ بر ۴۱ تیم آینده سازان اراک را در هم کوبید و در سومین بازی خود برابر شیل آوران گرگان با نتیجه ۶۳ بر ۲۹ به پیروزی دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند، گفت: دور برگشت این مسابقات به میزبانی شهرستان نهاوند در مجموعه ورزشی علیمرادیان در تاریخ ۲۳، ۲۴ و ۲۵بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نامی نو اصفهان خانه بسکتبال بانوان نهاوند شهرستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور