Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار احمد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: همزمان با دهه فجر به مناسبت نکوداشت سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، ۲۵۰ سری جهیزیه شامل اقلام اساسی زندگی به زوج‌های نیازمند استان اهدا می‌شود که از این تعداد ۳۰ سری به نوعروس‌های ساکن ارومیه اهدا می‌شود.

وی افزود: منبع مالی مورد نیاز برای تهیه این جهیزیه‌ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی اشاره به اینکه هر سری از جهیزیه‌ها، اقلام اساسی و لوازم موردنیاز برای آغاز زندگی مشترک را شامل می‌شود، ادامه داد: اجاق گاز، یخچال، فرش، سرویس قابلمه، ظروف تهیه شده، بیش از ۳۰ میلیون تومان برای هر سری هزینه شده است، که قیمت تمام شده آن در بازار کنونی به مراتب بیشتر از این مبلغ خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اینکه در دهه فجر برنامه‌های دیگری نیز اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: افتتاح سالن ورزشی، خانه عالم، مسکن مددجویی، پل، پروژه‌های آبرسانی، راه روستایی و طرح های اقتصاد مقاومتی این موارد را شامل می‌شود.

رحمانی با بیان اینکه در مجموع ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای همه این پروژه‌ها هزینه شده است،خاطرنشان کرد: به واسطه همکاری قرارگاه حمزه سیدالشهداء، سپاه شهدای استان و مشارکت‌های مردمی منبع مالی موردنیاز تامین شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان بسیج انقلاب اسلامی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه