Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:17:02 GMT

غربالگری سالمندان گیلانی از امروز

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۴۰۵۳

غربالگری سالمندان گیلانی از امروز

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،   مسعود نوروزی، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در مرحله دوم طرح غربالگری شهید سلیمانی که از امروز آغاز شده است، سلامت ۳۰۰ هزار سالمند، به لحاظ ابتلا به کرونا پایش می‌شود.


او  افزود: در این مرحله مراقبان سلامت و بهورزان پس از گفتگوی تلفنی با سفیران سلامت خانواده که در مرحله اول طرح انتخاب شده بودند، در جریان وضعیت سلامت سالمندان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان،  با بیان اینکه در جریان این گفتگو‌های تلفنی، سالمندان دارای علائم مشکوک به کرونا شناسایی خواهند شد ،گفت: گروه‌های مراقبت در منزل متشکل از پزشک، نمونه گیر و کارشناس بهداشت محیط با مراجعه حضوری به منزل سالمندانِ دارای علائم مشکوک، آنان را ویزیت می‌کنند و تست کرونا می‌گیرند.

نوروزی افزود: اگر تست کرونای سالمندی مثبت باشد، به تشخیص پزشک در همان خانه و یا نقاهتگاه قرنطینه و اقدام درمانی انجام می‌شود و در صورت بروز علائم حاد، به بیمارستان منتقل می‌شود.

او تصریح کرد: ۲ هزار مراقب سلامت، بهورز و پزشک به همراه بسیجیان در اجرای مرحله دوم طرح غربالگری شهید سلیمانی همکاری می‌کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غربالگری کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ استفراغ عمدی اولین راه جلوگیری از مسمومیت
  • دانشگاهیان گیلانی در حمایت از دانشجویان آمریکایی چه گفتند؟
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند