Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - توجه داشته باشید که پس از تخلیه سطل آشغال، اطلاعات حذف می‌شوند ولی می‌توان با استفاده از نرم‌افزارها خاص اطلاعات را بازیابی کرد.
هر زمان که چیزی را در ویندوز پاک کنیم، معمولاً به سطل آشغال ارسال می‌شود این ویژگی در واقع  به کاربران این فرصت را می دهد تا در صورت پاک شدن پرونده‌ها، آن پرونده ها را بازیابی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که سطل آشغال را خالی نکنید پرونده‌هایی که "حذف" کرده‌اید. هنوز فضای ذخیره سازی در رایانه شما اشغال می‌کنند.

مهم است که هر از چندگاهی سطل آشغال را خالی کنید، گاهی اوقات فراموش می‌کنید که این کار را انجام دهید، شما می‌توانید این ویژگی  را به گونه‌ای تنظیم کنید که به طور خودکارسطل آشغال خالی شود.

مراحل تنظیم  خالی کردن سطل آشغال به صورت خودکار:

1.به Settings > System > Storageبروید.

 

2.مطمئن شوید که بخش Storage sense، به حالت ( On) باشد.

3.روی گزینه  Configure Storage sense or run it now کلیک کنید.
 

4.در بخش Temporary Filesگزینه Delete files in my recycle bin if they have been there for over”را پیدا کنید.
5.از منوی کشویی میتوانید “Never”, 1 day, 14 days, 30 days, or 60 days" زمان دلخواه را انتخاب کنید.

اگر گزینه هرگز یا " Never " را انتخاب نکرده‌اید، این بدان معناست سطل آشغال شما بر اساس تعداد روزهایی که انتخاب کرده‌اید به طور خودکار خود را خالی می‌کند. تا زمانی که فضای ذخیره سازی شما پر نشده است، 30 روز مدت زمان خوبی است زیرا حداقل به شما کمی زمان می‌دهد تا پرونده‌هایی را که ممکن است به طور تصادفی پاک کرده باشید، بازیابی کنید.
توجه داشته باشید که پس از تخلیه سطل آشغال، اطلاعات حذف می‌شوند ولی می‌توان با استفاده از نرم‌افزارها خاص اطلاعات را بازیابی کرد.

بهترین کاری که می‌توانید برای جلوگیری از هرگونه دردسر  انجام دهید این است که مطمئن شوید ابتدا واقعاً می‌خواهید آن پرونده‌ها پاک شوند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ویندوز سیستم عامل نرم افزار سطل آشغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب