Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان فهرست بازیکنان مدنظرش را برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل، به مدیریت باشگاه تحویل داده است.

خبرگزاری میزان - با نزدیک شدن به نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال و نقل‌وانتقالات زمستانی، تیم‌ها کم‌کم فعالیت خود را برای حضور در نقل‌وانتقالات آغاز می‌کنند تا بتوانند نقاط ضعف خود را برای ادامه فصل برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان هم از این قاعده مستثنی نیست. شنیده می‌شود رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اسامی برخی از بازیکنان مدنظرش را در اختیار مدیریت باشگاه قرار داده تا نسبت به جذب آن‌ها اقدام شود.

مدیران این باشگاه هم رایزنی‌های لازم را در این خصوص با بازیکنان و باشگاه‌های مدنظر آغاز کرده‌اند تا بتوانند گزینه‌های مورد توجه کادرفنی را به موقع به تیم اضافه کنند.

تیم ذوب‌آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر روز گذشته (جمعه) موفق شد تیم نساجی مازندران را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. این اولین پیروزی فصل ذوب‌آهنی‌ها بود و این تیم در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: جنجال و حاشیه در بازی نساجی و ذوب‌آهن/ اخراج رضایی بعد از اعتراضات مکرر به داور

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن لیگ برتر فوتبال رحمان رضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر فوتبال رحمان رضایی نقل وانتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در نشست با معاونان و مدیران سازمان انرژی اتمی کشور، اظهار داشت: به کار گیری از انرژی اتمی و هسته‌ای در موضوعات مختلف کشور می‌تواند منشأ اثرات نیک بسیاری شود و در حل مسائل به کمک کشور بیاید.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی نیروگاه اتمی سیریک در شرق هرمزگان افزود: تلاش ما بر این است که توسعه صنعت هسته‌ای در استان را متوازن با توسعه منابع انسانی منطقه پیش ببریم از این رو همزمان با آغاز عملیات اجرایی نیروگاه اتمی سیریک مقدمات تأسیس هنرستان مرتبط با این صنعت نیز در استان فراهم شده است.

دوستی همزمانی توسعه انرژی اتمی در استان و تربیت جوانان متخصص را مصداق پیشرفت پایدار دانست و گفت: پس از شهرهای تهران، اصفهان و مشهد چهارمین مدرسه انرژی اتمی کشور در هرمزگان تأسیس می‌شود و از مهر ماه سال جاری دانش‌آموزان مستعد استان هرمزگان می‌توانند تحصیل خود در این مدرسه آغاز کنند.

وی بیان کرد: در راستای تحقق عدالت آموزشی دانش آموزان مستعد جامعه مددجویی می‌توانند در این هنرستان تخصصی تحصیل رایگان داشته باشند.

استاندار هرمزگان، عنوان‌کرد: با احداث این هنرستان تعداد هنرستان‌های تخصصی استان به ۲۹ عدد خواهد رسید که بر اساس امر رهبری برای مهارت‌محور کردن آموزش‌ها شکل گرفته است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گسترش انرژی اتمی در استان را از مصادیق توسعه زیربنایی و پایدار دانست و تاکید کرد: استفاده از این صنعت می‌تواند بسیاری از چالش‌های استان را در حوزه‌های مرتبط با انرژی به خصوص برق و شیرین‌سازی آب دریا مرتفع کند.


کد خبر 6088020

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات