Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: نهضت آزادسازی زندانیان در میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) و دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه ادامه دارد و ۱۲۲ زندانی در این ایام آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

رسول بهرامی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح نهضت آزادسازی زندانیان با اولویت محکومین مالی در میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح سازمان بسیج حقوق‌دانان تاکنون161 نفر از زندانیان محکومین مالی آزاد شده‌اند و 282 مورد مشاوره حقوقی، 30 مورد وکالت رایگان، 20 مورد کارشناسی رایگان نیز توسط حقوق‌دانان بسیجی به زندانیان ارائه شده است.

بهرامی‌پور با اشاره به اینکه 714 بسته معیشتی نیز تاکنون بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شده است گفت: به لطف الهی و با پشتیبانی‌های سردار ریحانی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان، رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان و با همکاری بسیار خوب اداره کل زندان‌های استان و رده‌های مقاومت بسیج حقوق‌دانان و رده‌های اقشاری بسیج استان در 15 بهمن ماه مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) و به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 122 نفر از زندانیان از جمله تعدادی از بانوان که بنا به دلایلی در بند زندان هستند، آزاد خواهند شد و این بانوان با شعار «به شکرانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، مادر می‌آید» روانه منزل خواهند شد.

41 نفر از زندانیان غیرعمد معسر از زندان کرمانشاه آزاد شدندهمزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی 120 زندانی غیرعمد در کرمانشاه آزاد شدند

وی از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با همکاری بسیج جامعه زنان در بند نسوان زندان کرمانشاه و اهدای هدیه به همه بانوان زندانی خبر داد و افزود: همه بانوان زندانی نیز از مشاوره‌ها و معاضدت‌های حقوقی خواهران حقوق‌دان بسیجی بهره‌مند خواهند شد و بسته‌های معیشتی نیز بین خانواده همه زندانیان بند نسوان و اطفال و نوجوانان توزیع خواهد شد.

بهرامی‌پور با اشاره به شناسایی بیش از 2000 خانواده نیازمند زندانی با همکاری اداره کل زندان‌های استان عنوان کرد: تمامی این خانواده‌ها از بسته حمایتی و معیشتی برخوردار خواهند شد و گروه‌های جهادی حقوق‌دانان بسیجی نیز در زندان‌های سراسر استان جهت توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات مشاوره و معاضدت‌های حقوقی رایگان مستقر خواهند شد‌.  

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با دعوت از همه خیرین و نیکوکاران برای پیوستن به این کار خیر و خداپسندانه دعوت کرد که با تماس با شماره 08338350500 مجموعه بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه را در این راه کمک و یاری رسانند.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد دیه ستاد دیه حضرت فاطمه زهرا بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه خواهند شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند.

دریافت 323 KB

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد