Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:27:15 GMT

آلبوم کنسرت زمستان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۴۲۳۷

آلبوم کنسرت زمستان منتشر شد

یک سال پس از برگزاری کنسرت زمستان، آلبوم این کنسرت به صورت دیجیتال در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

 آلبوم کنسرت زمستان، به آهنگسازی علی کاظمی و خوانندگی مهدی امامی، به‌صورت دیجیتال منتشر شد. پس از یک سال که از برگزاری کنسرت زمستان با همراهی گروه تارَک می‌گذرد اکنون آلبوم این کنسرت پیش روی علاقه‌مندان قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کاظمی و مهدی امامی در ادامه‌ همکاری‌هایشان، دی‌ماه سال گذشته با همراهی نوازندگان گروه تارک کنسرتی با عنوان زمستان در تالار رودکی برگزار کردند که مورد توجه علاقه‌مندان موسیقی و آواز کلاسیک ایرانی قرار گرفت. در این اجرا دو مجلس ساز و آواز تقدیم علاقه‌مندان شد. مجلس نخست شامل پنج بخش درآمد، تارک، زمستان، فیروزه و نهفت بود و مجلس دوم نیز به سه بخش گردانیه، بیداد و بویه اختصاص داشت. جملگی بخش‌های سازی و آوازی با مدگردانی‌ها و فضاسازی‌های از پیش طراحی‌شده با اشعاری از حافظ، اوحدی، خواجو، فردوسی و شهریار ارائه‌ شد.

صدابرداری و ضبط نسخه‌ی پیش‌رو در همان صحنه‌ی اجرا در دی‌ماه سال ۹۸ انجام و اکنون در قالب یک آلبوم منتشر شده است.علی کاظمی، آهنگساز و نوازنده‌ تار، کارشناس ارشد رشته‌ نوازندگی از دانشگاه هنر است. از آثار پیشین او می‌توان به خط پرگار، بزم دور و عشیران اشاره کرد.

همچنین مهدی امامی، خواننده‌ی موسیقی کلاسیک ایرانی، از شاگردان حسن ادیب، محسن کرامتی و محمدرضا شجریان است که آلبوم‌های «نغمه‌های مرکب»، «بزمِ دور»، «من همان نایم»، و... از آثاریست که او خوانندگی آنها را برعهده داشته است.

پوریا فرجی، بهنوش بهنام نیا، یاسمین شاه‌حسینی و پویان گرامی نیز دیگر اعضای گروه تارک هستند. این اثر تنها به‌صورت نسخه‌ دیجیتال به‌شیوه‌ی ناشر-مؤلف به تهیه‌کنندگی علی کاظمی منتشر شده و در سایت بیپ‌تیونز در دسترس است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کنسرت زمستان علی کاظمی منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: کنسرت من و عمران فروزش به دلیل استقبال خوب مخاطبان دو شب دیگر تمدید شد. قرار بود ۱۹ اردیبهشت در تالار رودکی به صحنه رویم که به دلیل استقبال مخاطبان این کنسرت برای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شد.

این هنرمند تاکید کرد: با شروع بلیت فروشی در مدت زمان کوتاه مجدد تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه تصمیم گرفتیم دو شب دیگر این کنسرت را تمدید کنیم.

این نوازنده پیانو در ادامه بیان کرد: با همکاری و همراهی بنیاد رودکی قرار است ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۱ نیز به صحنه رویم در نتیجه به مدت پنج شب به اجرای برنامه می پردازیم.

این هنرمند در در پایان گفت: در این کنسرت ها به همراه عمران فروزش نوازنده تنبک به صحنه می رویم و قطعاتی از همایون خرم که مخاطبان با آن خاطره دارند اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها نیز به اجرای قطعاتی از یوهان باخ و آثار خودم اختصاص دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • گریه ناگهانی آقای خواننده در هنگام اجرای آهنگ در کنسرت | فیلم
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • آقای همایون شجریان، تو را به خدا بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران