Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل صداوسیمای گلستان گفت: صداوسیمای گلستان همچون سال‌های گذشته ویژه‌برنامه‌هایی را برای جشن انقلاب تدارک دیده است.

محمد منتظر حجت در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: بدخواهان انقلاب بسیار تلاش کردند تا جمهوری اسلامی چهل سالگی‌اش را نبیند اما ما با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهیم و ایام مبارک دهه فجر به‌عنوان گسترده‌ترین جشن ملی، فرصت نمایش اصل وحدت و یکپارچگی ملت شریف و مقتدر ایران اسلامی است و یکی از مهم‌ترین و فراگیرترین مناسبت‌ها در طول سال، ایام مبارک دهه فجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر امید افزایی در بین نسل جوان و پل ارتباطی صداوسیما با مردم، گفت: رسانه ملی و استانی با توجه به شرایط کرونایی، این رسالت خطیر را بر عهده دارد تا با ساخت برنامه‌های ویژه‌این ایام امیدآفرینی را به جامعه تزریق کرده و با تبیین خدمات نظام، نشاط و همدلی را در جامعه تقویت کند.

مدیرکل صداوسیمای گلستان در ادامه بیان کرد: ویژه برنامه "میدان انقلاب " در ۱۲ قسمت به مدت ۵۵ دقیقه از ساعت ۲۱ با روایت شرح حال مردم انقلاب را در شهرستان‌ها خاطرات تلخ و شیرین آنان، دعوت از تاریخ‌نگار انقلاب غلامرضا خارکوهی، بخش خیابان انقلاب، برگ‌هایی از تاریخ، جاودانه‌های انقلاب، موشن‌گرافی در خصوص گام دوم انقلاب و ورود به هزاره ۴۰۰، نمایش طنز، گروه سرود و نقالی دانش‌آموزی، مسابقه بزنگاه و تشخیص تصویر و ... روی آنتن می‌رود.

منتظر حجت خاطرنشان کرد: شبکه استانی گلستان در روز ۲۲ بهمن‌ماه با ویژه برنامه "مهر وطن" از ساعت ۸:۳۰ برنامه‌های ویژه‌ای را برای این روز باشکوه تدارک دیده است.

وی با اشاره به برنامه‌های معاونت صدا در این ایام، گفت: رادیو گلستان ویژه برنامه "دستاوردهای انقلاب" در ۱۰ قسمت به مدت ۶۰ دقیقه با حضور فرمانده هان و مسئولین استانی در خصوص افتتاح پروژه‌های دهه فجر را خواهد داشت. همچنین ویژه برنامه "یک روز یک خاطره" نیز با حضور پیشکسوتان و افراد انقلابی که در بدو پیروزی انقلاب نقش پر رنگی داشتند، تدارک دیده شده است.

مدیرکل صداوسیمای گلستان بیان کرد: رادیو گلستان در روز ۲۲ بهمن با ویژه برنامه "طلوع فجر" از ۸:۳۰ صبح به مدت ۳ ساعت به‌طور زنده به پخش گزارش‌های خبرنگاران آزاد در شهرهای استان و بیان برنامه‌های ۲۲ بهمن آن شهرها می‌پردازد.

وی همچنین به برنامه‌های رادیو ترکمنی برون‌مرزی گلستان نیز اشاره کرد و افزود: رادیو ترکمنی برون‌مرزی با ویژه برنامه "سایرایاراولکام" از ساعت ۱۵:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه با آیتم‌هایی ازجمله کلام رهبری، گزارش مردمی، سرودهای حماسی و ... در این ایام روی آنتن می‌رود. ویژه برنامه نمایشی با زبان ترکمنی به نام "داستان شب" هم با موضوع انقلاب در ۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای برای شنوندگان داخل و خارج از ایران پخش خواهد شد.

منتظر حجت از برنامه "انقلاب شکوهمند"، به‌عنوان ویژه برنامه جشن انقلاب در رادیو ترکمنی برون‌مرزی نام برد و افزود: این برنامه ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ به‌صورت زنده با برنامه‌های ویژه ‌این روز بزرگ برای شنوندگان پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای گلستان خاطرنشان کرد: معاونت خبر استان با ۴ گفتگوی ویژه خبری، ۴ مستند خبری، ۸ گزارش تولیدی رادیویی و تلویزیونی، ۱۲ گزارش خبری متعدد در قالب سیاسی، عمرانی، اقتصادی و ... با موضوع شکوه ۴۲ سالگی انقلاب را د کنار پوشش تمامی رویدادهای دهه مبارک فجر در سطح استان خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گلستان مدیرکل صداوسیمای گلستان ویژه برنامه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به استخدام یک خانواده ۵ نفره در صداو سیما

 به گزارش تابناک،بر اساس یک آگهی فوت یک فرد مشخص شد که پدر که بازنشسته اداره کل فنی پخش صداوسیما بوده سه پسر و یک دختر وی در این سازمان مشغول کار هستند درحالی که در اکثر خانواده ها بعضا سه تا چهار فرزند بیکار هستند.

عصر ایران نوشت: روز گذشته آگهی مراسم ترحیمی در مسجد بلال صداوسیما در فضای مجازی پخش شد که بر اساس آن مشخص شده پدر این فرد فوت شده بازنشسته اداره کل فنی پخش صداوسیما بود و ۲ برادر متوفی در حوزه ریاست، یک برادرش در شبکه جام جم و یک خواهرش هم در معاونت فنی مشغول بکار هستند.

البته در این آگهی مشخص نشده که آیا خود فرد متوفی هم در صداوسیما مشغول بکار بوده یا نه.

در حالی از یک خانواده حداقل پنچ نفر حقوق بگیر صداوسیما هستند که در بعضی خانواده ها تا چهار فرد تحصیل کرده بیکار هستند.

دیگر خبرها

  • واکنش تند به استخدام یک خانواده ۵ نفره در صداو سیما
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • جزئیات برنامه دهه کرامت
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • پخش شب آوا از شبکه باران