Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در دیدار محمدرضا جهانسوز رییس بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، اظهار داشت: تعرض به آب، خاک و هوا زمینه ساز ریزگردها و آلودگی هوا می‌شود و زیرساخت‌ها را به نابودی می‌کشاند.

این مسوول با بیان اینکه بسیج کشاورزی به معنای وجود نگاه بسیجی در حوزه کشاورزی است، افزود: در این حوزه، یک کشاورز بسیجی دارای چشم انداز و انگیزه است و با نگاه دنیاطلبانه و منفعت طلبانه به حوزه های آن ورود نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌ جمعه قزوین با بیان اینکه بسیجی عامل قرآن و شاگرد امیرمومنان(ع) است و سردار سلیمانی و شهید حججی نمونه‌های شاخصی از یک فرد بسیجی هستند، افزود: شهید سلیمانی شخصیتی بود که توانست فرهنگ نوینی را پایه گذاری کند که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان مکتب سلیمانی عنوان کردند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه بسیج کشاورزی یعنی مطالبه آنچه رهبری در این حوزه انتظار دارند، ابراز کرد: در سفر رهبر معظم انقلاب به قزوین در سالیان گذشته ایشان به وزیر جهاد کشاورزی آن زمان درباره اهمیت دشت قزوین تاکید جدی کردند که این مهم نشان دهنده اهمیت موضوعات کشاورزی از نگاه ایشان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: شهر صنعتی البرز در دوره ای توسط صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در دل مرغوب ترین زمین‌های کشاورزی ایجاد شد و این اراضی مرغوب به نابودی کشیده شد، درحالی که در زمین‌های دیگری قابلیت ایجاد شهرک صنعتی وجود داشت، اما قصد این افراد نابودی زمین‌های کشاورزی و وابسته کردن مردم بود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه بسیج را به عنوان نهادی که پای کار کارهای نشدنی است، می‌شناسیم، گفت: در دوره ای تمام استکبار جهانی با عزم راسخ تصمیم به حذف سوریه گرفته بودند و حتی بشار اسد، رییس جمهور این کشور هم این موضوع را پذیرفته بود، اما سردار سلیمانی با توکل به خدای متعال گفت سوریه نباید سقوط کند، یعنی یک کار محال به همت یک فرمانده بسیجی محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: در دوره ای هیچ کس گمان نمی‌کرد انقلاب امام خمینی(ره) به پیروزی برسد اما امام راحل فرمود شاه باید برود و این به معنی عملکرد بسیجی است و بسیج کارهای نشدنی را شدنی می‌کند.

برچسب‌ها کشاورزی تغییر کاربری اراضی استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی تغییر کاربری اراضی استان قزوین کشاورزی تغییر کاربری اراضی استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین آلودگی هوا اخبار کنکور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مازندران - منطقه نوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دامداران از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است:
از کلیه مرتعداران و دامداران استان مازندران درخواست می‌شود در عمل به تکالیف قانونی خود با مامورین منابع طبیعی همکاری کرده و موجبات پایداری و سلامت مراتع و رونق بخشی به تولید را فراهم کنند.

بدین منظور رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد:

۱_ از کوچ و چرای زودرس دام در مراتع اجتناب گردد.


۲_ از چرای دام مازاد و بیش از ظرفیت مندرج در پروانه چرا و طرح مرتعداری جدا" خودداری گردد.


۳_ دامدارانی که فاقد پروانه چرای دام می‌باشند به هیچ وجه حق تعلیف و گسیل نمودن دام به مراتع را ندارند.

کلیه دامداران و فرزندان آنها که از مزایای خروج دام از جنگل بهره‌مند شده اند، حق استفاده از مراتع را ندارند.

عدم رعایت موارد فوق توسط دامداران تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده و تکرار آن برابر ضوابط و مقررات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • حق‌آبۀ لرستان فدای بازی‌ سیاسی شد/ کشاورزان ‌مهاجرت کرده‌اند
  • بیش از چهار هزار پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • چهار هزار و ۷۰۰ پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه