Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار چالوس گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران مدیریتی ضعیف داشته و هیچ ‏عملکرد قابل دفاعی در حوزه وظایف خود در مرکز شهرستان چالوس نداشته است.‏

جعفر ردایی در گفت و گو با خبرنگار‬ ایمنا با بیان‌ اینکه‌ با گذشت سه سال هیچ‌ یک از تعهدات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران عملی ‏نشده است‬، اظهار کرد: این اداره کل توان آسفالت حاشیه کمربندی به عرض یک متر را ندارد در حالی که ‏شهرداری چالوس در این بزرگراه بیش از چهار میلیارد تومان هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با گذشت حدود دو سال از مصوبه شورای ترافیک اداره کل حمل و نقل مجوز ‏پارک سوار فرهنگ را صادر نکرده در حالی که شهرداری امکانات فراوانی در این پارک سوار ایجاد کرد، اما ‏این اداره کل همکاری‬ نداشته است.

شهردار چالوس با بیان اینکه صدایمان را به گوش ادارات کل برسانید تا به داد مردم برسند، خواستار انجام تعهدات این اداره کل شد و خاطرنشان کرد: ۱۰ نقطه حادثه خیز شهر که توسط مشاور مطالعات ‏ترافیکی شناسایی و در شورای ترافیک به تصویب رسید در حال اصلاح است.

وی همچنین از تأمین برق ‏روشنایی رینگ دو با همکاری اداره برق خبر داد.‏

ردایی با بیان اینکه تقاطع پر خطر مدافعان حرم به آیت الله غفاری که بعد از بهره برداری ‏رینگ دو شهری ایجاد شد برابر طرح مصوب، اصلاح هندسی می‌شود، تصریح کرد: تابلوهای هدایت مسیر ‏با رویکرد معرفی مناطق گردشگری شهر چالوس در حال نصب است.‏

وی اظهار کرد: خاموشی‌های سوال برانگیز معابر به صورت کامل مورد اعتراض مردم است و خطرات و زیان‌های دیگری در بر دارد چراکه حداقل ۵۰ درصد چراغ‌ها باید روشن باشد.‌

کد خبر 471785

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر مازندران شهرداری چالوس راهداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع زمین لرزه ای در دقایقی پیش در بخش مرزن آباد چالوس گفت: این بلای طبیعی طبق گزارش های دریافتی تاکنون خسارتی نداشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله سه ریشتری، ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه عصر سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در عرض جغرافیایی ۳۶.۴۰۵ و طول ۵۱.۳۲۰ و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین در بخش مرزن آباد چالوس رخ داده است.

حسینعلی محمدی شیر کلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران روز سه شنبه در مورد این زمین لرزه در گفت و گویی گفت: تاکنون گزارشی از خسارت احتمالی جانی و مالی ناشی از زلزله در این بخش از توابع شهرستان چالوس از سوی مسوولان محلی دریافت نشده است.

محمدی شیر کلایی اظهار کرد: با این وجود بررسی های کارشناسی از سوی نیروهای مدیریت بحران در منطقه ادامه دارد و چنانچه گزارشی از میزان خسارت های احتمالی برسد در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با وجود اینکه زمین لرزه بیش از سه ریشتری در زمان یاد شده پس لرزه هایی به همراه نداشت، اما نیروهای مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت وقوع خسارت بتوانند کمک رسانی به خسارت دیدگان احتمالی داشته باشند.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی و جمعیتی بیش از ۱۰ هزار نفر در مسیر جاده پرتردد کرج چالوس محدوده کندوان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کندوان یک‌طرفه شد
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت