Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@15:45:27 GMT

هزاران ختم قرآن و صلوات هدیه به حضرت فاطمه(س)

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۰۲۳

هزاران ختم قرآن و صلوات هدیه به حضرت فاطمه(س)

مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) طرح هزاران ختم قرآن و صلوات را به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) طرح هزاران ختم قرآن و صلوات را به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌کند.

 

 طرح هزاران ختم قرآن و صلوات به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


قرآن ‌دوستان جهت شرکت در این طرح معنوی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه کنند.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن ولادت حضرت فاطمه س ختم قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم ع هزاران ختم قرآن و صلوات مرکز آموزش قرآن حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود