Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - با تمهیدات همراه اول، کنسرت آنلاین «سالار عقیلی» و «فرزاد فرزین» برای تمام کاربران اینترنت در کشور رایگان است.
اپراتور اول تلفن‌ همراه کشور به‌ مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و دهه مبارک فجر و در راستای مسئولیت اجتماعی و ایجاد فضای شادی و سرگرمی در روزهای سخت کرونایی، کنسرت آنلاینی با حضور دو هنرمند برجسته موسیقی سنتی و پاپ کشور برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایرنااین کنسرت آنلاین از طریق اپلیکیشن‌های «روبیکا» به نشانی https://go.rubika.ir/mci و «آیگپ» به نشانی https://igap.net/www_mci_ir به‌صورت رایگان پخش می‌شود.

سالار عقیلی خواننده برجسته موسیقی سنتی از ساعت ٢١ روز سه‌شنبه ١۴ بهمن و فرزاد فرزین خواننده برجسته موسیقی پاپ از ساعت ٢۱ روز چهارشنبه ١۵ بهمن‌ماه هنرنمایی می‌کنند.

قطعاتی نظیر «ایران»، «تنها می‌مانم»، «خوشه چین»، «مادر»، «چه بگویم»، «به من بسپار دستت را»، «وطنم ای شکوه پابرجا» و «نگار» توسط سالار عقیلی و قطعاتی نظیر «کجا دنبالت بگردم»،   «شانزلیزه»، «آینده»، «ماه عسل» و «نفس» نیز توسط فرزاد فرزین اجرا خواهد شد.

با تمهیدات همراه اول، کنسرت آنلاین «سالار عقیلی» و «فرزاد فرزین» برای تمام کاربران اینترنت در کشور رایگان است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: کنسرت آنلاین سالار عقیلی فرزاد فرزین همراه اول کنسرت آنلاین سالار عقیلی فرزاد فرزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت رایگان برای معلم‌ها

به گزارش صدای ایران از ایسنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: به مناسبت روز معلم یک بسته اینترنتی را برای معلم‌هایی که در نرم‌افزار شاد حضور دارند، اختصاص می‌دهیم.

وی ادامه داد: معلمان عزیز تا سقف ۳۰ گیگابایت از این بسته اینترنتی به صورت رایگان استفاده کنند. این بسته به صورت اتوماتیک برای آنان فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فاز اول پایگاه چابهار که برای پرتابگر‌های سوخت جامد در دست ساخت است، گفت: امیدوارم فاز اول این پایگاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد. این پایگاه پایگاه راهبردی و استراتژیک در صنعت فضایی کشور برای فرستادن ماهواره به فضا خواهد بود.

زارع‌پور ادامه داد: با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن این پایگاه امکان خدمت‌رسانی به کشور‌های همسایه و کشور‌های متقاضی و ارسال ماهواره به مدار‌های مختلف جو وجود خواهد داشت.

وی رفع فیلترینگ کشور را منوط به قانون جرائم رایانه‌ای دانست و گفت: منتقدان این قانون را مطالعه کنند تا در جریان جزییات کار قرار بگیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی درباره فروش خط‌های رند اپراتور‌ها به قیمت‌های نجومی، اظهارکرد: اگر این خطوط در چارچوب مصوبات باشد، بلا اشکال است.

دیگر خبرها

  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • اینترنت رایگان برای معلم‌ها
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی