Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:13:03 GMT

عادی انگاری زمینه بروز موج چهارم را فراهم می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۴۵۳۵۵

عادی انگاری زمینه بروز موج چهارم را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، پیش از ظهر امروز، طی نشستی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن  چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به کوری چشم دشمنان انقلاب با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم نمادین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار خواهیم کرد. 

فرماندار کرج همچنین با اشاره به شناسایی هفتمین مورد کرونای جهش یافته اروپایی و ضرورت مراقبت‌های لازم در این زمینه افزود: در صورت وقوع موج چهارم بیماری کرونا آثار و تبعات آن سهمگین و مجبور به بازگشت محدودیت‌های سختگیرانه خواهیم بود از سویی در آستانه ماه پایانی سال و ایام عید قرار داریم و نباید با عادی انگار بیماری مانع از فعالیت کسب و کارهای مرتبط با ایام نوروز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم پور ادامه داد: قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج ضمن اعلام هشدارهای لازم در خصوص ضرورت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی با هدف حفظ سلامتی مردم و تداوم فعالیت‌های مرتبط با معیشت مردم پایش های میدانی خود را نیز استمرار می‌بخشد. 

فرماندار کرج گفت: 17 میلیون از جمعیت کشور در گستره تهران و البرز زندگی می‌کنند و این جمعیت می‌تواند سلامت و یا بیماری را شیوع دهد، بنابراین آگاهی بخشی به این جمعیت می‌تواند بخش عمده ای از وزنه مدیریت شرایط را عهده دار باشد.

معاون استاندار بیان کرد: اتوبوس و مترو، بازارها و مراکز خرید مراکز پرخطری هستند که باید مدیریت شوند. 

وی در پایان افزود: از مردم تقاضا می‌کنم که در رابطه با سفرها، دورهمی، رفتن به مراکز خرید، برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها و ایاب و ذهاب، دقت کافی را داشته باشند چرا که موج چهارم بیماری به مراتب سهمگین تر از قبل خواهد بود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است

ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به موفقیت سازمان ملی استاندارد و تلاش‌های رییس سازمان ملی استاندارد ایران و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران در تمدید و افزایش عضویت کامل در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه گفت:  بی شک این موفقیت جریان ساز جهش تولید و رشد اقتصادی کشور در راستای تحقق شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب‌ خواهد بود. 

«یادگار محمدی» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد : برای دستیابی به مقیاس بالای اقتصاد صادراتی نیازمند مراودات بین المللی هستیم، به همین منظور سازمان ملی استاندارد دیپلماسی استاندارد و کیفیت را در دوران تحولی دولت سیزدهم هدفگذاری کرده است. 
وی با اشاره به نقش برجسته سازمان ملی استاندارد ایران در رشد تولید، اظهار کرد: نقطه کانونی ما تمرکز بر رشد تولید است. 
مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران و بالطبع آن اداره کل استاندارد ایلام در دوره تحولی با اعمال نظارت‌های دقیق در تولید کالا و ارایه خدمات به بازارسازی تولیدات داخل کمک می‌کند، گفت: اگر محصولات تولیدی باکیفیت و استاندارد در بازار عرضه شود قطعاً رشد می‌کند و ما سعی کردیم تا با ارتقای کیفیت، بر وسعت بازار تولید داخل بیفزاییم. 
دبیر شورای استاندارد استان در خصوص بازارهای صادراتی نیز گفت: برای دستیابی به مقیاس بالای اقتصاد صادراتی نیازمند مراودات بین المللی هستیم، به همین منظور سازمان ملی استاندارد دیپلماسی استاندارد و کیفیت را در دوران تحولی دولت سیزدهم هدفگذاری کرده است. 
وی با بیان اینکه همزمان با کیفی سازی می‌توانیم بر رشد تولید و ایجاد بازار مناسب، همچنین سهم خوب با تحریک تقاضا در بازار داخل و صادراتی گام‌های موثری برداریم، گفت: این اقدامات رشد تولید را به دنبال دارد و امیدواریم با عملکردی مناسب بتوانیم تا پایان سال کارنامه امیدآفرینی را داشته باشیم. 
مدیرکل استاندارد استان در پایان، سازمان ملی استاندارد ایران را سازمانی مردمی و مردم نهاد معرفی کرد و گفت: امیدواریم با همراهی و پشتیبانی مردم در مشارکت تولید سال خوبی را با رشد تولید رقم بزنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم