Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی خالقیان روز شنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات بسیج علمی و پژوهشی استان برای اعلام برنامه های سپاه قائم(عج) سمنان به مناسبت ایام الله دهه فجر ابراز داشت: بیش از ۲۲ برنامه تدارک دیده شده برای گرامیداشت دهه فجر امسال جزو برنامه های شاخص استانی است.
وی ادامه داد: ارتقای امنیت پایدار در محلات استان، خدمت رسانی به مردم و نمایش قدرت و اقتدار نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی محور اصلی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: برگزاری گروه سرود محله‌ای در ۱۵۰ محله در سراسر استان سمنان، نورافشانی به وسیله ۲۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در سراسر استان، برگزاری راهپیمایی خودرویی یا موتوری با هدف نمایش اقتدار بسیج، برگزاری جشنواره و همایش و تولید رسانه‌ای و نشر محتوا از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال در استان سمنان است.
معاون اجرایی سپاه قائم(عج) استان سمنان اظهار داشت: حضور نیروهای مسلح و نیروهای بسیجی در پایگاه های انتقال خون به منظور کمک به رفع کاهش ذخیره خون در استان، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست مشترک مودت، همدلی با حضور فرماندهان نیروهای مسلح، حضور بیش از ۶۰ گروه بسیجی در مناطق محروم به منظور خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال در استان سمنان است.
وی افزود: برگزاری مجمع علما و نخبگان دیدار با خانواده معظم شهدا و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در استان سمنان است.
خالقیان تصریح کرد: برگزاری رژه نیروهای موتوری با همکاری نیروهای مسلح راس ساعت ۹:۳۰ صبح دوازدهم بهمن به مناسبت سالروز ورود امام خمینی(ره)به کشور در سراسر استان سمنان برگزار می شود.
وی یادآور شد: انتخاب مکان برگزاری رژه موتوری بر عهده سپاه ناحیه در هر شهرستان است و در شهر سمنان این رژه از سپاه ناحیه آغاز می شود و بعد از رسیدن به گلزار شهدا با بازگشت به سپاه ناحیه خاتمه می‌یابد.
وی اضافه کرد: تعداد طرح های عمرانی نیز به مناسبت دهه فجر در استان سمنان با کمک سپاه استان و نیروهای بسیجی آماده بهره‌برداری شده است که توضیحات بیشتر در مورد این طرح ها در نشستی دیگر اعلام خواهد شد.

کمک ۲۶۰۰ میلیارد ریالی خیران سمنان در قالب طرح رزمایش رفتار مومنانه
معاون اجرایی سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: خیران استان در طرح رزمایش رفتار مومنانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا کمک کردند.

 وی اضافه کرد:  رزمایش رفتار مومنانه با هدف مشارکت خیران در کمک به نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از کرونا تا کنون در سه مرحله در حال اجرا است.
وی بیان کرد: از محل کمک خیران در رزمایش رفتار مومنانه ۲۲۰ هزار سبد معیشتی شامل کالاهای اساسی مانند قند، برنج، گوشت، تخم‌مرغ، ماکارونی، چای و رب گوجه فرنگی، تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان درباره شناسایی نیازمندان و کمک به آنان در قالب رزمایش رفتار مومنانه، ابراز داشت: بانک اطلاعاتی با عنوان گره‌گشا به منظور شناسایی افراد نیازمند تشکیل شد و دستگاه‌های اجرایی حمایتی مشخصات مددجویان نیازمند خود را در این بانک اطلاعاتی ثبت می‌کنند و براساس اطلاعات ثبت شده، به خانواده‌های نیازمند کمک می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ هزار خانوده و صنوف آسیب دیده از کرونا در استان سمنان در ابتدای شیوع کرونا شناسایی شد که در مرحله اول رزمایش رفتار مومنانه ۸۰ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

آزادی ۱۱۶ زندانی جرایم غیرعمد از کمک‌های خیران در رزمایش رفتار مومنانه

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: ۱۱۶ زندانی جرائم غیرعمد این استان با کمک خیران در قالب طرح رفتار مومنانه از زندان آزاد شدند.

وی ادامه داد: زندانیان جرایم غیرعمد بدهکار هستند نه بزهکار و خانواده‌های این زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده با توجه به شیوع کرونا با مشکلات اجتماعی و اقتصادی مواجه هستند  و بخشی از کمک خیران صرف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و حمایت از خانواده زندانیان شد.

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان یادآور شد: بیش از هشت میلیارد ریال از محل کمک خیران در رزمایش رفتار مومنانه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه شد.

وی مشارکت بیش از پیش نیکوکاران و خیران در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد مالی را اقدامی خداپسندانه عنوان و تاکید کرد: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین توانمندسازی و اشتغالزایی به منظور اقدامی اساسی در رفع مشکلات جزو اولویت‌های رزمایش رفتار مومنانه است.

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: قرارگاه سلامت معنوی با مشارکت بسیج  روحانیون،‌ طلاب پاسدار و بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا در استان مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

وی ادامه داد: بسیج طلاب استان در قالب ۷۰ تیم با هدف کمک به سلامت جامعه، کمک به بیماران در مراکز درمانی و ایجاد نشاط، تلاش برای کمک به خانواده های بیماران و متوفیان جهت روحیه دادن به آنها و همچنین حفظ حرمت مومنان فوت شده با انجام مراحل شرعی کفن و دفن فعالیت دارند.

غربالگری کرونایی ۲۵ هزار نفر در استان سمنان در طرح شهید سلیمانی

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: ۲۵ ‌هزار نفر در محله‌های شهری و روستایی استان تاکنون با کمک نیروهای جهادی و بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی از لحاظ ابتلا به کرونا غربالگری شدند.

وی ادامه داد: شناسایی و غربالگری از لحاظ ابتلا به کرونا در سراسر استان سمنان در قالب طرح شهید سلیمانی به خوبی انجام شد و آمار مرگ و میر به دلیل ابتلا به کرونا نیز کاهش یافت، اما شرایط شکننده است و بخش‌های مختلف باید در رعایت نکات بهداشتی و بیماریابی دقت ویژه داشته باشند.

معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: اجرای طرح غربالگری از لحاظ شیوع کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در محله شهری و روستایی در سراسراستان سمنان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: مراکز نقاهتگاهی نیز در سراسر استان برای گذراندن دوره نقاهت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا راه‌اندازی شده است و در صورتی که در خانه شرایط قرنطینه برای افراد مهیا نباشد می‌توانند از این مراکز استفاده کنند.
 معاون اجرایی سپاه قائم (عج) استان سمنان بیان کرد: تمرکز در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه گام اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است و این طرح در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حال اجرا است.

ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن‌ سال ۱۳۵۷ بود و ۲۲ بهمن همان سال انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ایام الله دهه فجر نام گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت سمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی بهداشت و سلامت دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت سمنان ویروس کرونا سلامت سمنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی بهداشت و سلامت دهه فجر اخبار کنکور برنامه های گرامیداشت دهه فجر گرامیداشت دهه فجر امسال طرح شهید سلیمانی استان سمنان گفت استان سمنان استان سمنان سراسر استان انقلاب اسلامی قالب طرح شیوع کرونا کمک خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۴۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استاندار مازندران در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: برای رفع برخی چالش‌های جدی استان و تسریع در گره گشایی از مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد و تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده، به پژوهش‌های علمی و جهت دهنده دانشگاه‌های مازندران نیاز داریم. ‎

یوسف نوری بر لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی در زمینه توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف، به ارایه راهکار‌هایی برای برقراری ارتباط مطلوب و تعامل بیش از پیش و کیفی میان مدیران اجرایی و مدیران علمی، پژوهشگران، فناوران و نخبگان دانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مازندران باید در فرآیند توسعه مازندران نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند.

وی به نقش نیروی انسانی در توسعه استان اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی‌توان شاهد توسعه استان در بخش‌های مختلف باشیم؛ تحقیقات دانشگاهی در تعیین اولویت‌ها و ارایه راه حل‌های سازنده بسیار موثر است.

استاندار مازندران بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان علمی استان مازندران، تاکید بر طراحی و تدوین برنامه راهبردی- عملیاتی توسط دانشگاه برای ارتباط با صنعت، جامعه و مجموعه دستگاه‌های مسئول در استان، ارتباط مستمر دانشگاه و دانشگاهیان با استانداری و سایر نهاد‌ها تاکید کرد.

دکتر عزیزالله گنجی رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل در خصوص توفیقات و برنامه‌های دانشگاه گزارشی ارائه داد.

یاد آور می‌شود استاندار مازندران امروز در نمازجمعه بابل شرکت داشت و با حضور ایشان از فعالان اجرای طرح نور در شهرستان بابل قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد